Predictive analytics: How to use today’s insights to create tomorrow’s businessCompanies today are focusing on creating a 360-degree customer view. To do so, the first step is to have your data collection up and running, making sure that ...
Kentico, leverancier van de gelijknamige totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing, organiseert 404. Dit evenement voor marketeers en ontwikkelaars vindt begin november plaats in Las Vegas en staat in het teken van het leren van fouten...
Infor, leverancier van branchespecifieke bedrijfsapplicaties die geschikt zijn voor de cloud, heeft zijn retail business in Europa uitgebreid.Sinds CloudSuite Retail eind 2015 werd aangekondigd, heeft het bedrijf in Europa al meer dan 1500 retail- en...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 7 t/m 9 april 2025 in Utrecht.
OpenText is door onderzoeksbureau Forrester Research, Inc. in haar nieuwe rapport benoemd tot leider in Customer Communications Management. Het rapport stelt dat OpenText de Enterprise Communication Hub centraal stelt door beheer van alle communicati...
Marketing Cloud Lightning is een nieuw platform en ecosysteem dat marketeers de mogelijkheid geeft om één-op-één customer journeys te ontwikkelen die zowel sales, service als marketing overlappen. Salesforce Lightning heef...
Oracle introduceert een serie nieuwe toevoegingen aan de Oracle Customer Experience Cloud Suite. Hiermee levert Oracle een consistente en gepersonaliseerde customer experience tool aan organisaties via alle kanalen, contactpunten en klantinteracties....
Progress heeft de nieuwste versie van Telerik Sitefinity CMS en Telerik Sitefinity Digital Experience Cloud (DEC) aangekondigd. De laatste releases van de content management- en customer analytics-platformen van Progress bieden nieuwe features en ver...
Salesforce, het Customer Success Platform en CRM-oplossing, kondigt Salesforce Marketing Cloud Predictive Journeys aan. Met Marketing Cloud Predictive Journeys kunnen marketeers crm- en marketingdata combineren met relevante contextuele informatie, z...
CRM Partners en Thunderhead zijn een samenwerking aangegaan om de business intelligence-oplossing "ONE Engagement Hub" van Thunderhead geïntegreerd aan te bieden met Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen alle interacties en klantervaringen tijdens...
Pegasystems Inc., de softwareleverancier van strategische bedrijfsapplicaties voor toonaangevende organisaties wereldwijd, kondigt de beschikbaarheid aan van zijn Customer Decision Hub, waaronder predictive analytics, Next-Best Action en realtime eve...