CRM Partners en Thunderhead zijn een samenwerking aangegaan om de business intelligence-oplossing "ONE Engagement Hub" van Thunderhead geïntegreerd aan te bieden met Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen alle interacties en klantervaringen tijdens de klantreis gekoppeld worden aan de gegevens in het CRM-systeem. Dit stelt organisaties in staat om hun interacties met de klant nog relevanter en persoonlijker te maken. CRM Partners levert nu een complete Customer Engagement-oplossing, waarmee organisaties de klantbeleving kunnen versterken.
Met de ONE Engagement Hub kunnen organisaties tijdens iedere fase van de customer journey real-time luisteren naar hun klanten. De oplossing brengt de ervaringen van klanten via alle soorten kanalen, zoals mobile, web, fysiek, social en contact center, bijeen en verbindt deze met klantinformatie in bestaande CRM-systemen. Hierdoor ontstaat een multidimensionale weergave van iedere klant. Organisaties zijn zo beter in staat om op ieder moment de behoeftes van elke individuele klant in kaart te brengen, op ieder punt in de customer journey. Klanten die bijvoorbeeld een nieuwsbrief via e-mail hebben ontvangen, vervolgens de website bezoeken, een tweet uitsturen en daarna contact opnemen met een contactcenter, kunnen direct herkend worden. Dit inzicht stelt organisaties in staat om slimme vervolgacties te bepalen. Tevens krijgen zij op basis van historische gegevens informatie aangereikt over de meest voordehandliggende volgende interactie. Organisaties kunnen de klantreis nu continu optimaliseren en zo betekenisvolle en contextuele interacties aangaan om de klantbeleving versterken. Daarnaast kunnen klantrelaties nu op een effectieve manier worden gemanaged op grote schaal.
Pipa Unsworth, VP Alliances bij Thunderhead: “Inzicht in iedere individuele klantreis is essentieel om echt te ‘engagen’ met klanten. Op basis van deze inzichten kunnen organisaties nu feilloos en moeiteloos bepalen wat de beste vervolginteractie is. Bij Customer Engagement draait het immers allemaal om de juiste boodschap, op het juiste moment en via het juiste kanaal. Door de bundeling van krachten met CRM Partners kunnen wij deze gedeelde visie nog beter uitdragen en bedrijven voorzien van een krachtige totaaloplossing.”
Rik Dubbink, partner bij CRM Partners: “Het is tegenwoordig belangrijker dan ooit om binnen de klantrelatie goed invulling te geven aan de wensen en eisen van iedere klant. Een one-size-fits-all benadering volstaat niet langer. Daarnaast verbinden klanten zich niet meer vanzelfsprekend voor een langere tijd aan een organisatie en zijn zij continu op zoek naar betekenisvolle verbintenissen met organisaties die waarde toevoegen aan hun bestaan. Dit maakt Customer Engagement relevanter dan ooit. De oplossing van Thunderhead is een enorm waardevolle aanvulling op Microsoft Dynamics CRM. Hierdoor kunnen organisaties zich makkelijker verplaatsen in de context en hiermee zorgen voor een glimlach bij de klant.”
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht