Pegasystems Inc., de softwareleverancier van strategische bedrijfsapplicaties voor toonaangevende organisaties wereldwijd, kondigt de beschikbaarheid aan van zijn Customer Decision Hub, waaronder predictive analytics, Next-Best Action en realtime event streaming-mogelijkheden, binnen de volledige suite van CRM-applicaties. Deze bestaat onder meer uit Pega Marketing, Pega Sales Automation en Pega Customer Service. Voor het eerst kunnen bedrijven in realtime anticiperen op veranderende behoeften van de klant voor optimalisering van betrokkenheid tijdens iedere fase van de customer journey en via elk kanaal.
Consumenten gaan steeds meer uit van een gepersonaliseerde Omnichannel benadering, ongeacht hoe, wanneer en waar zij contact hebben met een organisatie. Of ze nu marketingmateriaal downloaden op hun mobiele apparaat, een gepersonaliseerde offerte ontvangen van een sales professional of telefonisch een factureringsprobleem oplossen via een medewerker van het contactcenter. De realiteit is echter dat de meeste organisaties worden beperkt door verzuilde business units en geïsoleerde klantspecifieke informatie en processen. Dit resulteert in slechte en inconsistente klantervaringen. Erger nog, deze gegevens zitten vaak opgeslagen in statische CRM-applicaties die niet de mogelijkheid hebben om data dynamisch om te zetten in nuttige informatie voor een meer persoonlijke interactie.
Met behulp van Pega CRM-applicaties kunnen bedrijven klantgegevens realtime analyseren vanuit marketing, sales en klantenservice en krijgen zij suggesties over de best mogelijke actie richting de klant op elk moment binnen de contactcyclus. Dankzij Pega’s Customer Decision Hub passen CRM-applicaties zich met behulp van zelflerende modellen voortdurend aan zodat de voorgestelde actie aansluit op de veranderende voorkeuren van de klant. Doordat medewerkers in klantgerichte front office-functies deze optie nu ook kunnen gebruiken, zijn bedrijven in staat om elke klantinteractie te personaliseren ongeacht het scenario of kanaal. Dit leidt tot maximalisering van de waarde van elke klantrelatie.
De nieuwe analysemogelijkheden nu ook beschikbaar binnen de volledige Pega CRM-applicatie suite met Pega's Customer Decisioning Hub, zoals:
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht