Progress heeft de nieuwste versie van Telerik Sitefinity CMS en Telerik Sitefinity Digital Experience Cloud (DEC) aangekondigd. De laatste releases van de content management- en customer analytics-platformen van Progress bieden nieuwe features en verbeteringen voor flexibel beheer van online-kanalen.
Marketeers moeten snel kunnen reageren op veranderingen. Volgens een rapport van bureau voor marketingstrategie CMG Partners geeft 63 procent van de marketingmanagers aan dat flexibiliteit een belangrijke prioriteit is. Slechts 40 procent geeft echter aan zichzelf flexibel te vinden. Dit biedt kansen; het onderzoek toont eveneens aan dat organisaties met flexibele marketingafdelingen drie keer zoveel kans hebben op een significante groei van hun marktaandeel.
Met de release van Telerik Sitefinity 9.0 kunnen ontwikkelaars, marketing- en IT-afdelingen effectiever samenwerken en hun digitale marketing flexibel maken. Telerik Sitefinity 9.0 bevat nieuwe features:
Voor de marketeer;
Voor de ontwikkelaar en IT;
Responsief
Consumenten verwachten real-time gepersonaliseerde en responsieve content, meent Senior Vice President Application Platforms Svetozar Georgiev bij Progress. “Om dit te kunnen leveren moeten marketingorganisaties flexibeler worden. Flexibiliteit is het verschil tussen vooroplopen of achterblijven. Sitefinity 9.0 bevat ontwikkel-, administratieve en marketingcapaciteiten en levert een krachtig platform. Dit platform ondersteunt veranderende bedrijfsinitiatieven en messaging, wat het voor marketeers mogelijk maakt om flexibel te reageren in de multi-channel wereld."
Publiekssegmenten
Volgens General Manager Progress Benelux Stephan Leferink hebben marketeers te maken met continue veranderingen wanneer ze de consument met relevante content willen aanspreken. Daarnaast moet deze interactie ook nog via verschillende kanalen plaatsvinden. ”Sitefinity 9.0 biedt marketeers de mogelijkheid om verschillende publiekssegmenten te maken en een 360-graden klantoverzicht te krijgen. Hierdoor krijgt de marketeer inzicht in de doelgroep en het gedrag van de consument en kan hij snel beslissen welke content relevant is."
Meer informatie over het Telerik Sitefinity-platform: http://www.sitefinity.com
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht