Tijdens haar World Tour in Washington heeft Salesforce CRM Analytics aangekondigd met innovaties die AI-gebaseerde, bruikbare inzichten direct in de werkstroom zichtbaar maken. Deze technologieën helpen verkoopleiders, serviceleiders en medewerkers in elke branche - waaronder financiële dienstverlening, productie, consumentengoederen en communicatie - om data centraal te stellen in elke klantrelatie en uiteindelijk meer gepersonaliseerde klantervaringen te leveren.
CRM Analytics van Salesforce, voorheen bekend als Tableau CRM, helpt klantgerichte teams in verschillende sectoren om te vormen tot betrouwbare adviseurs door hen in staat te stellen samen te werken en te handelen op basis van AI-gebaseerde voorspellingen en aanbevelingen. De vorige week aangekondigde innovaties in CRM Analytics omvatten:
• CRM Analytics App for Slack integreert data in de workflow van de medewerker waardoor data het middelpunt wordt in elk gesprek. Hierdoor worden analytics zichtbaarder, collaboratiever en actiever.
• Predictions in Slack plaatst samengevoegde voorspellingen uit Salesforce-rapporten direct in de Slack-workflow om mensen te helpen bij het beter analyseren van deals met een risico, klanten die dreigen te vertrekken of facturen die dreigen te worden vertraagd.
• Search Insights maakt gebruik van natuurlijke taal om te zoeken vanaf de landingspagina met analyses in CRM Analytics. Search Insights helpt ook alle Salesforce-klanten bij het ontdekken van elk dashboard, dataset en next best-groeperingen met betrekking tot de zoekopdracht.
• Energy & Utilities Analytics biedt diepere inzichten in verkoopprocessen van Energy & Utilities, zoals een waarschijnlijke kans tot verkoop. Dit verkort de tijd tot het maken van een offerte met geleide, flexibele en actiegerichte volgende stappen die zijn ingebouwd in de Salesforce-workflow.
• Public Sector Analytics biedt meer inzicht in de efficiëntie van afdelingen en compliance management met bruikbare informatie binnen de Salesforce-workflow.
Net Zero Analytics en Public Sector Solutions Analytics zijn per direct beschikbaar.
Financial Services Intelligence, Manufacturing Intelligence, Communications Intelligence, Consumer Goods Intelligence, Energy & Utilities Analytics, CRM Analytics for Slack, Einstein Discovery Predictions for Slack, en Search Insights zullen in juni 2022 beschikbaar komen.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht