Het Nederlandse Macaw neemt de digitale dienstverlener netzkern over en zet daarmee versterkt in op het vergroten van haar marktaandeel in Duitsland. Dankzij de acquisitie is het bedrijf nu de grootste Sitecore-speler op de Duitse markt. De Microsoft...
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt n...
Pegasystems lanceert Pega Kickstart - een aantal services tegen een vaste prijs waarmee organisaties binnen enkele weken Pega-software kunnen implementeren om problemen voor zowel klanten als werknemers op te lossen.Digitale transformatie is in plaat...
Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utrecht - schrijf snel in!
Om de klantervaring te verbeteren moet volgens recent onderzoek van Pegasystems de strikte scheiding tussen de IT- en business-afdelingen worden beperkt en moeten er meer klantgerichte investeringen worden gedaan. Pega’s onderzoek naar Customer...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...
I.AM+, het technologiebedrijf opgericht door artiest en ondernemer Will.i.am, en IBM hebben hun krachten gebundeld om de acceptatie van AI te versnellen en klantdata verantwoord te beheren nu het gebruik van AI mainstream wordt.Het Omega AI-platform ...
Wereldwijd onderzoek door Futurum Research in opdracht van SAS laat zien dat in 2030 67 procent van alle interacties tussen klanten en bedrijven door slimme machines wordt afgehandeld. Uit het onderzoek blijkt dat technologie de grootste drijvende kr...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzich...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...