09-08-2019

Genesys organiseert Customer Experience Event in Amsterdam

Deel dit bericht

Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzichten en het onderzoeken van de mogelijkheden om interacties om te zetten in gepersonaliseerde klantervaringen.

Met meer dan 30 educatieve tracks, breakouts en activiteiten hebben de deelnemers vanuit verschillende rollen, zoals customer experience managers, sales en marketing professionals, contact center managers en ontwikkelaars, een groot aantal mogelijkheden om hun agenda te vullen. Onderwerpen zijn onder meer machine learning, voice- en chatbots, klant- en medewerkerservaringen en cloud. Veel aandacht zal ook worden besteed aan het belang van het combineren (‘blenden) van de menselijke maat met artificial intelligence en digitale technologie voor het leveren van een optimale service.

Als onderdeel van de G-Summit Europe is er het middagseminar op 10 september voor organisaties in financiële dienstverlening en verzekeringen met als titel: ‘Be a Disruptor and deliver the best CX experience’. Spreker is onder andere ABN AMRO over de toepassing van AI bij de bank.

Partners