SAP kondigt generatieve AI-mogelijkheden aan binnen het SAP CX-portfolio, inclusief de generatieve AI-copiloot Joule. Met deze mogelijkheden kunnen bedrijven tijdrovende taken automatiseren en gegevens uit het hele bedrijf snel analyseren. Dit levert...
Bijna de helft van de Europese bedrijven is van plan om meer te investeren in belangrijke CX-technologieën. Deze bedrijven willen hun investeringen in twee jaar tijd van 11% naar 50% verhogen. En 16% verwacht zelfs de uitgaven voor technologie&e...
Derk-Jan Brand, voormalig Vice President en Managing Director van Pegasystems, is door de VANAD Group aangesteld als Chief Executive Officer van QuandaGo, leverancier van cloudgebaseerde customer experience- en procesautomatiseringssoftware.“De...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 21 november in Utrecht, schrijf nu in.
Het Nederlandse Macaw neemt de digitale dienstverlener netzkern over en zet daarmee versterkt in op het vergroten van haar marktaandeel in Duitsland. Dankzij de acquisitie is het bedrijf nu de grootste Sitecore-speler op de Duitse markt. De Microsoft...
Informatica heeft een enterprise cloud-native Customer 360 SaaS-oplossing aangekondigd, ontworpen om ondernemingen te helpen heroverwegen hoe ze een Customer Experience leveren in een post-pandemische, digital-first, cloudwereld. Het is volgens het b...
Kunstmatige Intelligentie is doorgebroken naar de mainstream als het gaat om toepassing in klantinteracties, volgens een nieuw rapport van het Capgemini Research Institute. Meer dan de helft van de ondervraagde klanten wereldwijd (54 procent) zegt n...
Progress, leverancier van software en technologie voor applicatieontwikkeling en digitale ervaringen, heeft de uitkomsten bekendgemaakt van een onlangs door het bedrijf gehouden enquête naar digitale ervaringen, getiteld “Digital Experien...
Om de klantervaring te verbeteren moet volgens recent onderzoek van Pegasystems de strikte scheiding tussen de IT- en business-afdelingen worden beperkt en moeten er meer klantgerichte investeringen worden gedaan. Pega’s onderzoek naar Customer...
Niet langer maken factoren zoals prijs en productinnovatie het belangrijkste verschil, maar klantbeleving (customer experience). Onderzoek van Adelante SCM, uitgevoerd in opdracht van BluJay Solutions, wijst uit dat de komende vijf jaar customer expe...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...