Stibo Systems heeft de resultaten vrijgegeven van haar 2020 State of Retailer & Consumer Data survey. Een van de hoofdbevindingen is dat consumenten gepersonaliseerde ervaringen willen in de winkel en online, en bereid zijn daarvoor data af te geven ...
Vanaf nu is het mogelijk om een case in te zenden voor de DDMA Customer Data Award 2020. Organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen en van data iets moois wet...
Wereldwijd onderzoek door Futurum Research in opdracht van SAS laat zien dat in 2030 67 procent van alle interacties tussen klanten en bedrijven door slimme machines wordt afgehandeld. Uit het onderzoek blijkt dat technologie de grootste drijvende kr...
Deze workshop voorziet u van de kennis, methoden en technieken die nodig zijn om informatie management oplossingen te analyseren, te ontwikkelen en te implementeren. Winfried Etzel, CDMP-gecertificeerd trainer, bereidt u op 2 t/m 4 december 2024 tevens voor op het CDMP Data Management Fundamentals examen (optioneel).
MicroStrategy, leverancier van enterprise analytics en mobility software, is aanwezig op de vierde editie van de Business Travel & Mobility Conference op dinsdag 24 september aanstaande. Met dit commitment onderstreept MicroStrategy het belang va...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzich...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...
SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken...
In my previous blog post, I explored how reinforcement learning is taking the guesswork out of marketing to deliver great experiences. Let's take a look at two additional areas where AI is transforming the customer experience: recommendations and nat...
Artificial Intelligence (AI) has caught everyone's attention in recent years, mainly because of its disrupting nature which gives it enormous potential with countless applications.Among the many possibilities that AI promises, customer experience (CX...