SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken te bieden dan de consument daadwerkelijk ervaart, te sluiten.
De nieuwe cloudfeatures bieden de mogelijkheid om vertrouwelijke en persoonlijke gesprekken met de klant te voeren. Daarnaast wordt de communicatie tussen werknemers en partners verbeterd en ondersteunen de features bij het organiseren van effectieve trainingen voor sales en customer relations teams.
De C/4HANA suite helpt in combinatie met de Experience Management-oplossingen van SAP bij het dichten van de Experience Gap. Verschillende grote namen maken al gebruik van de C/4HANA-oplossing zoals Levi Strauss & Co en Colgate-Palmolive.
Alex Atzberger, president van SAP Customer Experience, over deze oplossing: “Het is tijd om de silo’s te doorbreken, zodat bedrijven ook echt de ervaring bieden die ze nu al denken te bieden. We blijven nieuwe features toevoegen aan de SAP C/4HANA suite en helpen klanten zo de Experience Gap te sluiten. Samen met het onlangs overgenomen Qualtrics zorgen we er hiermee voor dat bedrijven kunnen excelleren in de Experience Economy.”
SAP C/4HANA Foundation
Een van de nieuwe features is de SAP C/4HANA Foundation. Deze oplossing helpt administrators en developers om de cloudoplossingen van SAP gemakkelijk te implementeren. Klanten die SAP C/4HANA al gebruiken, krijgen de nieuwe feature kosteloos toegestuurd. Met deze oplossing kunnen autorisaties voor nieuwe en bestaande klanten makkelijk beheerd worden. Daarnaast biedt de nieuwe oplossing verschillende tools om een gefragmenteerde IT-omgeving te verhelpen. Developers en administrators hebben daarmee een centrale cockpit om geïmplementeerde oplossingen en applicaties te monitoren.
10 en 11 december 2019 Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij sneller ni...
Op woensdag 25 en donderdag 26 maart 2020 vindt in het Van der Valk Hotel in Utrecht voor de zevende keer de Data Warehousing & Business Intelligence Summit plaats. Dit onafhankelijke congres wordt wederom georganiseerd door Adept Events, en heeft oo...
30 en 31 maart 2020Praktische workshop met internationaal gerenommeerde trainer Keith McCormick over machine learning. De workshop wordt ondersteund met oefeningen en praktijkvoorbeelden.Praktische workshop met Keith McCormick over het toepasse...
30 en 31 maart 2020Praktische workshop met internationaal gerenommeerde trainer Dave Wells over cloud datawarehousing. De workshop wordt ondersteund met oefeningen en praktijkvoorbeelden.Wat zijn de voor- en nadelen van Cloud Datawarehousing en hoe...
9 april 2020 Praktische workshop Datavisualisatie en Data-driven Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling, data science en de data artist? Lex Pierik behandelt de ...
21 en 22 april 2020 Praktisch tweedaags seminar met internationaal gerenommeerde spreker Mike Ferguson over het opzetten van een Enterprise Data Lake. Het seminar wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtlijnen. In d...
12 en 13 mei 2020 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
13 - 15 mei 2020Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktijkv...
Deel dit bericht