SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken te bieden dan de consument daadwerkelijk ervaart, te sluiten.
De nieuwe cloudfeatures bieden de mogelijkheid om vertrouwelijke en persoonlijke gesprekken met de klant te voeren. Daarnaast wordt de communicatie tussen werknemers en partners verbeterd en ondersteunen de features bij het organiseren van effectieve trainingen voor sales en customer relations teams.
De C/4HANA suite helpt in combinatie met de Experience Management-oplossingen van SAP bij het dichten van de Experience Gap. Verschillende grote namen maken al gebruik van de C/4HANA-oplossing zoals Levi Strauss & Co en Colgate-Palmolive.
Alex Atzberger, president van SAP Customer Experience, over deze oplossing: “Het is tijd om de silo’s te doorbreken, zodat bedrijven ook echt de ervaring bieden die ze nu al denken te bieden. We blijven nieuwe features toevoegen aan de SAP C/4HANA suite en helpen klanten zo de Experience Gap te sluiten. Samen met het onlangs overgenomen Qualtrics zorgen we er hiermee voor dat bedrijven kunnen excelleren in de Experience Economy.”
SAP C/4HANA Foundation
Een van de nieuwe features is de SAP C/4HANA Foundation. Deze oplossing helpt administrators en developers om de cloudoplossingen van SAP gemakkelijk te implementeren. Klanten die SAP C/4HANA al gebruiken, krijgen de nieuwe feature kosteloos toegestuurd. Met deze oplossing kunnen autorisaties voor nieuwe en bestaande klanten makkelijk beheerd worden. Daarnaast biedt de nieuwe oplossing verschillende tools om een gefragmenteerde IT-omgeving te verhelpen. Developers en administrators hebben daarmee een centrale cockpit om geïmplementeerde oplossingen en applicaties te monitoren.
27 t/m 29 oktober 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pra...
29 en 30 oktober 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodel...
3 t/m 5 november 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ri...
11 en 12 november 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
25 en 26 november 2025 Worstelt u met de implementatie van data governance of de afstemming tussen teams? Deze baanbrekende workshop introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het...
26 november 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met ...
9 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
Deel dit bericht