19-11-2019

Inschrijving DDMA Customer Data Award 2020 geopend

Deel dit bericht

Vanaf nu is het mogelijk om een case in te zenden voor de DDMA Customer Data Award 2020. Organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen en van data iets moois weten te maken, maken kans op de onderscheiding, die voor de 14e keer wordt uitgereikt.

De DDMA Customer Data Award wordt op 19 maart 2020 uitgereikt en is de jaarlijkse update voor iedereen die zich bezighoudt met data en marketing. Onder meer Sanoma, KPN, ING, WNF en NUON wonnen de award eerder. De cases worden door een onafhankelijke vakjury beoordeeld op basis van verschillende criteria, waaronder rendement, strategische verankering in de organisatie en de impact van het datagebruik op klanten. Cases voor de Customer Data Award kunnen tot 22 januari 2020 worden ingezonden.

De awarduitreiking wordt deze keer in een ander jasje gehesen. Waar de Customer Data Award voorheen onderdeel was van de DDMA Data Dag, organiseert DDMA in 2020 een speciale Customer Data Award Night op het Westergasterrein in Amsterdam. Tijdens het diner krijgen de drie genomineerden een podium om hun case te presenteren aan het publiek, waarna de jury de winnaar bekend maakt. Daarnaast treden er twee keynotes-sprekers op tijdens het event, die binnenkort bekend worden gemaakt. Naast sponsortafels zijn er dit jaar voor het eerst ook losse tickets te koop voor de Award Night.

Company:

DDMA

Partners