Uit onderzoek van Cloudera blijkt dat ruim de helft van 500 ondervraagde bedrijven in de VS (53 procent) momenteel al generatieve AI-technologie gebruikt. Verder bevindt 36 procent zich in de beginfase van AI-verkenning voor mogelijke implementatie i...
Salesforce heeft Slack GPT aangekondigd, een conversationele AI-ervaring die geïntegreerd is in Slack. Slack GPT biedt de mogelijkheid om generatieve AI-app-integraties te gebruiken, verschillende taalmodellen en de kracht om veilige inzichten in kl...
Doordat er steeds meer behoefte is aan real-time en persoonlijk online diensten, wenden organisaties zich tot virtuele assistenten en chatbots. Een nieuwe manier om op elk gewenst moment met consumenten in contact te komen. SAS is een samenwerking aa...
Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utrecht - schrijf snel in!
Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taal...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzich...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...
Innovatie van de grond krijgen is maatwerk. Een bloemlezing van innovatieve projecten bij VECOZO, Unigarant, UMC Utrecht en Vivat die Info Support samen met deze klanten heeft opgebouwd.VECOZO: Chatbot ingehaald door de realiteitSoms betekent innovat...
De juiste chatbot kan een goede aanvulling zijn op de manier waarop uw bedrijf met klanten communicereert. Weg met lange telefoon wachttijden, ingewikkelde formulieren of een saaie navigatie via mobiele apps. Dit webinar toont hoe je snel chatbots ...
Sogeti heeft een chatbot ontwikkeld voor DSW die via een pop-up window klantvragen op de website van de zorgverzekeraar beantwoordt. Naar verwachting handelt chatbot Nikki straks zo’n 75 procent van alle klantvragen af.De slimme vraagbaak leert...