Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taalverwerking en functies voor detectie van emoties.
"Geautomatiseerde chatbots worden steeds populairder bij de consument. Toch worden de echt lastige problemen van klanten nog steeds telefonisch afgehandeld door medewerkers van de klantenservice," zegt Kerim Akgonul, Senior Vice President Products bij Pegasystems. "Met behulp van de realtime spraakanalyse van Qurious.io kunnen medewerkers van de klantenservice deze lastige vragen proactief oplossen met behulp van 'next-best actions'. Omdat het systeem volledig in de cloud werkt, is het een sterke aanvulling op de manier waarop Pega binnen alle interactiekanalen gebruikmaakt van AI. Dit stelt onze klanten in staat om tijdens het hele traject een consistente, optimale klantenservice te bieden.”
Qurious is in 2016 opgericht in San Francisco door Sabrina Atienza en George Ramonov die onlangs tot Forbes 30-Under-30-winnaars zijn uitgeroepen. Pega voegt de functionaliteiten van Qurious.io toe aan het eigen softwareportfolio waarbij de focus in eerste instantie ligt op use cases van Pega Customer Service.
27 maart 2024 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor al weer de elfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Data Architectuur, D...
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
Deel dit bericht