Pegasystems heeft de overname van Qurious.io bekend gemaakt, een cloudoplossing op basis van AI waarmee klantenserviceteams spraak in realtime kunnen analyseren. De SaaS-oplossingen van Qurious.io maken gebruik van spraak-naar-tekst, natuurlijke-taalverwerking en functies voor detectie van emoties.
"Geautomatiseerde chatbots worden steeds populairder bij de consument. Toch worden de echt lastige problemen van klanten nog steeds telefonisch afgehandeld door medewerkers van de klantenservice," zegt Kerim Akgonul, Senior Vice President Products bij Pegasystems. "Met behulp van de realtime spraakanalyse van Qurious.io kunnen medewerkers van de klantenservice deze lastige vragen proactief oplossen met behulp van 'next-best actions'. Omdat het systeem volledig in de cloud werkt, is het een sterke aanvulling op de manier waarop Pega binnen alle interactiekanalen gebruikmaakt van AI. Dit stelt onze klanten in staat om tijdens het hele traject een consistente, optimale klantenservice te bieden.”
Qurious is in 2016 opgericht in San Francisco door Sabrina Atienza en George Ramonov die onlangs tot Forbes 30-Under-30-winnaars zijn uitgeroepen. Pega voegt de functionaliteiten van Qurious.io toe aan het eigen softwareportfolio waarbij de focus in eerste instantie ligt op use cases van Pega Customer Service.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht