Verbeter klantervaringen met enterprise-grade chatbots De juiste chatbot kan de betrokkenheid verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Kinvey Chat is een zakelijke chatbot gericht op het begeleiden van gebruikers om taken te voltooien zonder mens...
Atos en Google Cloud hebben een overeenkomst gesloten met T-Mobile Nederland voor de ontwikkeling van een nieuwe schaalbare, veeltalige chatbot die via verschillende kanalen communiceert en gebruikmaakt van kunstmatige intelligentie. De introductie v...
KPMG heeft het platform Digital Advisor ontwikkeld dat bedrijven in staat stelt om op een eenvoudige en gebruiksvriendelijke wijze digitale assistenten en chatbots te bouwen, te onderhouden en te beheren. Meerdere digitale assistenten zijn te beheren...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 16 april in Utrecht, schrijf nu in.
e-office gaat de Benelux vertegenwoordigen in de tweede fase van de wereldwijde Watson Build wedstrijd waarmee IBM de ontwikkeling van innovatieve AI-oplossingen wil versnellen. Het businessplan van e-office richt zich op de doorontwikkeling van baas...
Nathan Bijnens en Wesley Backelant worden in de IT-wereld evangelisten genoemd. Als het over Big Data gaat, is dat ook zeker van toepassing. Want Big Data verzamelen lijkt tegenwoordig simpel, wat er achteraf mee gebeurt blijkt steeds vaker ethische ...
De opkomst van fintech-startups en stemgestuurde kunstmatige intelligentie (AI) heeft klantverwachtingen van banken veranderd. Als gevolg daarvan kunnen financiële dienstverleners gebruikmaken van ontwikkelingen in beveiliging en voorspellende t...
On 5 September, IBM organises a workshop about IBM Watson at BISS. This workshop will show you how easy it is to build your own chatbot using the Watson API’s available in the Bluemix platform. This workshop will be hands-on, giving you the opp...
Veertig procent van de organisaties ziet concurrentievoordeel en het verbeteren van bedrijfsprocessen als de belangrijkste doelstellingen van hun digitale transformatiestrategie. Dat blijkt uit het onderzoek van Dimension Data dat de ontwikkeling van...
According to the prediction of IDC Futurescapes, two-thirds of global 2000 enterprises CEO's will center their corporate strategy on digital transformation. A major part of the strategy should include machine-learning (ML) solutions. The implementati...
Pegasystems introduceert de Pega Intelligent Virtual Assistent, een AI-gestuurde bot die applicaties eenvoudig verandert in slimme assistenten op elk willekeurig kanaal – van sms en e-mail tot Facebook, Slack en meer. Pega transformeert zo bots...