Artificial Intelligence (AI) has caught everyone's attention in recent years, mainly because of its disrupting nature which gives it enormous potential with countless applications.Among the many possibilities that AI promises, customer experience (CX...
Data science, machine learning en het doorbreken van datasilo's in de organisatie stellen retailers in staat een 360-graden klantbeeld te realiseren. Het centraal stellen van de klant wordt al jaren gezien als speerpunt binnen de retail, maar met nie...
Customer Engagement specialist CRM Partners lanceert een Anonymization applicatie die organisaties ondersteunt in het voldoen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Met de app is het mogelijk om met één druk op de knop b...
Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utrecht - schrijf snel in!
SAP Hybris introduceert drie nieuwe Gigya-oplossingen, waarmee organisaties klantgegevens in overeenstemming met de General Data Protection Regulation (GDPR) kunnen opslaan en tegelijkertijd een gepersonaliseerde klantervaring kunnen aanbieden. Met d...
Make or break the customer experience. Increase Customer Experience and get happier customers by implementing GDPR.Join our event in the Netherlands focused on giving you insights to transform your customer interactions and helping your organization ...
Amsterdam Data Science (ADS) en verzekeraar VIVAT hebben een gezamenlijk insurance-lab geopend. VIVAT treedt daarmee toe tot het ADS-netwerk, waar onder andere de Universiteit van Amsterdam (UvA), de Vrije Universiteit (VU), de Hogeschool van Amsterd...
Talend introduceert in samenwerking met Cloudera, Qlik en Keyrus de Customer Experience Excellence (C2X) oplossing voor een 360-graden klantoverzicht voor real-time personalisatie van elk klantcontact. C2X combineert historische-, realtime- en backen...
SAP Hybris heeft in samenwerking met het CMO Council wereldwijd onderzoek gedaan onder senior marketeers. Zij gaven antwoord op de vraag: wat is de grootste uitdaging om de customer experience te optimaliseren? De twee grootste uitdagingen zijn volge...
Data management platform (DMP) aanbieder Relay42 is door ABN AMRO geselecteerd voor de implementatie van haar DMP-oplossingen in de IT-infrastructuur van de bank. Dit maakt het voor de bank mogelijk marketing om te zetten in een menselijke dialoog. M...
Hype in the market is one thing. Acceptance is another. Artificial Intelligence (AI) has a lot of buzz, but are customers and businesses really buying in?Studies show only 36% of customers are comfortable with organisations using AI to engage them. C...