SAP Hybris introduceert drie nieuwe Gigya-oplossingen, waarmee organisaties klantgegevens in overeenstemming met de General Data Protection Regulation (GDPR) kunnen opslaan en tegelijkertijd een gepersonaliseerde klantervaring kunnen aanbieden.
Met de integratie van Gigya biedt SAP Hybris oplossingen om bedrijven te ondersteunen bij het creëren van transparantie en het controleren van data. Zo kunnen bedrijven de GDPR compliance-uitdaging aangaan met goed ingerichte registratie, toestemmingsvoorkeur en profielbeheer. De onderstaande nieuwe oplossingen van SAP helpen organisaties bij het implementeren van een datagestuurde aanpak voor effectievere marketing, sales en service, terwijl de klant controle houdt over hoeveel gegevens worden gedeeld.
SAP Hybris Identity zorgt voor veilige klantregistratie en login op websites, mobiele applicaties en Internet of Things-apparaten met behulp van flexibele gebruikersauthenticatie opties, algemene standaarden en single sign on-functionaliteit. Verder verzamelt en bewaart het klantgegevens voor vertrouwde en gepersonaliseerde digitale ervaringen.
SAP Hybris Consent presenteert en registreert de toestemming van de klant voor servicevoorwaarden en privacy-overeenkomsten, inclusief toestemming voor cookies en marketingcommunicatie.
SAP Hybris Profile transformeert klantinformatie, profielkenmerken en andere systeemgegevens naar één klantweergave, die realtime of in een batch kan worden verstrekt naar vrijwel elke applicatie, service of datawarehouse.
Strategische kansen
“Als data het nieuwe goud is, dan is vertrouwen de ultieme valuta die deze data-economie aandrijft”, stelt Patrick Salyer, CEO van Gigya. “Om vertrouwen te creëren, eisen consumenten transparantie in en controle over het beheer van hun data. De GDPR gaat zelfs een stap verder door dit wettelijk te verplichten. Met deze nieuwe SAP Hybris-oplossingen van Gigya, bieden we als een van de weinige oplossingen op de markt die ervoor zorgen dat er vertrouwen wordt gecreëerd in klantrelaties. En dat in slechts vier maanden nadat SAP bekendmaakte Gigya te willen overnemen.”
Met de GDPR in aantocht kan de timing van deze oplossingen niet beter, volgens Mark de Bruijn, VP & Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Hybris. “Vertrouwelijk met klantdata omgaan is de eerste stap die bedrijven moeten zetten om een langdurige relatie aan te gaan. Voldoen aan de GDPR-richtlijnen is hierbij een vereiste. Voor organisaties is het zaak om de GDPR-uitdaging om te zetten in strategische kansen. Door de integratie van Gigya is het mogelijk om transparant om te gaan met data en tegelijkertijd een gepersonaliseerde customer journey te bieden, waarin de klant voortdurend relevante content krijgt.”
21 en 22 maart 2023 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
4 april 2023 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor al weer de tiende editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Datamesh, Analytics ...
5 april 2023 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontwe...
5 april 2023 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp This workshop introduces concept modelling from a non-technical perspective, provides tips and guidelines for the analyst, and explores entity-relationship modelling at conceptual and logical...
5 april 2023 (halve dag)Praktische workshop door Thomas Frisendal In deze workshop van een halve dag zal de Deense expert Thomas Frisendal laten zien wat graph technologieën in de praktijk betekenen. Hij zal ook laten zien hoe graph oplossi...
13 april 2023 Praktische workshop Datavisualisatie en Human Data Stories. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling, data science en de data artist? Lex Pierik behandelt de stromingen...
8 t/m 10 mei 2023 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managemen...
11 en 12 mei 2023 Praktische workshop Data Governance & Stewardship door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel Wat betekent Data Governance eigenlijk, hoe kunnen we het praktisch laten werken en wat zijn de implicaties? Deze 2-daagse cursus bie...
Deel dit bericht