SAP Hybris introduceert drie nieuwe Gigya-oplossingen, waarmee organisaties klantgegevens in overeenstemming met de General Data Protection Regulation (GDPR) kunnen opslaan en tegelijkertijd een gepersonaliseerde klantervaring kunnen aanbieden.
Met de integratie van Gigya biedt SAP Hybris oplossingen om bedrijven te ondersteunen bij het creëren van transparantie en het controleren van data. Zo kunnen bedrijven de GDPR compliance-uitdaging aangaan met goed ingerichte registratie, toestemmingsvoorkeur en profielbeheer. De onderstaande nieuwe oplossingen van SAP helpen organisaties bij het implementeren van een datagestuurde aanpak voor effectievere marketing, sales en service, terwijl de klant controle houdt over hoeveel gegevens worden gedeeld.
SAP Hybris Identity zorgt voor veilige klantregistratie en login op websites, mobiele applicaties en Internet of Things-apparaten met behulp van flexibele gebruikersauthenticatie opties, algemene standaarden en single sign on-functionaliteit. Verder verzamelt en bewaart het klantgegevens voor vertrouwde en gepersonaliseerde digitale ervaringen.
SAP Hybris Consent presenteert en registreert de toestemming van de klant voor servicevoorwaarden en privacy-overeenkomsten, inclusief toestemming voor cookies en marketingcommunicatie.
SAP Hybris Profile transformeert klantinformatie, profielkenmerken en andere systeemgegevens naar één klantweergave, die realtime of in een batch kan worden verstrekt naar vrijwel elke applicatie, service of datawarehouse.
Strategische kansen
“Als data het nieuwe goud is, dan is vertrouwen de ultieme valuta die deze data-economie aandrijft”, stelt Patrick Salyer, CEO van Gigya. “Om vertrouwen te creëren, eisen consumenten transparantie in en controle over het beheer van hun data. De GDPR gaat zelfs een stap verder door dit wettelijk te verplichten. Met deze nieuwe SAP Hybris-oplossingen van Gigya, bieden we als een van de weinige oplossingen op de markt die ervoor zorgen dat er vertrouwen wordt gecreëerd in klantrelaties. En dat in slechts vier maanden nadat SAP bekendmaakte Gigya te willen overnemen.”
Met de GDPR in aantocht kan de timing van deze oplossingen niet beter, volgens Mark de Bruijn, VP & Head of Marketing EMEA & MEE bij SAP Hybris. “Vertrouwelijk met klantdata omgaan is de eerste stap die bedrijven moeten zetten om een langdurige relatie aan te gaan. Voldoen aan de GDPR-richtlijnen is hierbij een vereiste. Voor organisaties is het zaak om de GDPR-uitdaging om te zetten in strategische kansen. Door de integratie van Gigya is het mogelijk om transparant om te gaan met data en tegelijkertijd een gepersonaliseerde customer journey te bieden, waarin de klant voortdurend relevante content krijgt.”
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
Deel dit bericht