16-04-2020

Pega lanceert Pega kickstart services

Deel dit bericht

Pegasystems lanceert Pega Kickstart - een aantal services tegen een vaste prijs waarmee organisaties binnen enkele weken Pega-software kunnen implementeren om problemen voor zowel klanten als werknemers op te lossen.

Digitale transformatie is in plaats van een marathon nu een sprint geworden. Vanwege de COVID-19-pandemie moeten organisaties alles op alles zetten om zich aan te passen aan een uitzonderlijk niveau van disruptie. Bedrijven zijn genoodzaakt om opnieuw te bekijken hoe ze kunnen voldoen aan de toenemende digitale eisen van hun aan huis gebonden klanten. Tegelijkertijd moeten zij nieuwe externe medewerkers betrokken en productief houden. Dit zijn op zich geen nieuwe problemen; alleen heeft de pandemie de noodzaak om ze op te lossen wel versneld.

Pega introduceert drie nieuwe Pega Kickstart-services:
• Pega Microjourney Kickstart: Pega ontwerpt en levert een microjourney voor klanten in slechts vijf weken. Een microjourney is een nieuwe term voor ‘het pad van een klant naar een specifiek gewenst resultaat’, zoals een ‘vraag over service’, ‘klachtafhandeling’ of ‘het onboarden van een nieuwe partner'.

Met het Pega Platform voor low-code app-ontwikkeling kunnen klanten hun microjourney na de eerste implementatie gemakkelijk beheren, verbeteren en uitbreiden. Het platform is geïntegreerd in de intuïtieve softwareontwikkelingsmethodologie Pega Express die gebruikers stap voor stap door het implementatieproces leidt - van ontwerpen en bouwen tot het stimuleren van gebruikersacceptatie. Omdat er geen handmatige codeervaardigheden vereist zijn, kunnen organisaties dankzij het Pega Platform met minimale inspanning de oplossing aanpassen of nieuwe microjourneys creëren.

• Pega Email Bot Kickstart: Pega kan Pega Email Bot - een complete intelligente e-mailautomatiseringsoplossing - in slechts vijf weken implementeren. Bedrijven worden overspoeld met vragen van klanten die via e-mail binnenkomen; een probleem dat tijdens de huidige pandemie exponentieel is gegroeid. Klantenservice-medewerkers kunnen het simpelweg niet bijhouden.

• Pega Workforce Intelligence Kickstart: Pega implementeert in zeven weken Pega Workforce Intelligence-software om bedrijven inzicht te geven hoe hun werknemers werken en welke obstakels ze daar eventueel bij tegenkomen. Het verkrijgen van dit soort inzichten is in de huidige omstandigheden nog belangrijker, omdat organisaties proberen hun ‘nieuwe externe medewerkers’ op afstand te begeleiden.

Alle Pega Kickstart-services zijn inclusief professionele services en training tegen één vast tarief.

Partners