Oracle annonceert nieuwe integraties voor Eloqua and Oracle Social Relationship Management (SRM) binnen zijn Oracle Marketing Cloud waarmee marketeers digitale interacties kunnen beheren vanuit één platform. Hierdoor worden za...
Teradata, speler op het gebied van analytische data platforms, marketing applicaties en services, kondigt vandaag de resultaten aan van haar pan-Europese marketing onderzoek, het ‘Data-Driven Marketing Survey 2013, Europe’. Het onderzoek...
Teradata, speler op het gebied van analytische data platforms, applicaties en services, heeft tijdens haar marketing conferentie CONNECT 2013 aan meer dan 1.000 deelnemers een sneak preview gegeven van de eerste bevindingen uit een belangrijk E...
Data driven worden behelst meer dan de inzet van nieuwe tools en technologie. Het grijpt in op business modellen, processen en vooral datamanagement. Dit seminar door Nigel Turner schetst de praktische stappen die nodig zijn om een haalbare datastrategie en aanpak op te stellen. Praktisch seminar op 16 mei in Utrecht, schrijf nu in.
In 2012 is de markt voor CRM-software gegroeid met 12,5 procent, aldus Gartner. Tegelijkertijd heeft Salesforce.com het stokje overgenomen van SAP als grootste levrancier wereldwijd van customer relationship management (CRM) software. De totale waard...
Salesforce.com lanceert de nieuwe generatie van Salesforce Chatter, een enterprise social network. Met Chatter kunnen organisaties vanaf elk apparaat klantinformatie binnen Salesforce raadplegen, creëren en hierop reageren in de Chatter fee...
Informatica heeft voor de vijfde achtereenvolgende keer de AppExchange Customer Choice Award voor IT & Administration van Salesforce ontvangen. De prijs is uitgereikt aan Informatica Cloud, omdat Salesforce-klanten met de applicatie 'hun succes o...