21-03-2013

Salesforce.com lanceert nieuwe generatie van Chatter

Deel dit bericht


Salesforce.com lanceert de nieuwe generatie van Salesforce Chatter, een enterprise social network. Met Chatter kunnen organisaties vanaf elk apparaat klantinformatie binnen Salesforce raadplegen, creëren en hierop reageren in de Chatter feed. Omdat Chatter op het Salesforce Platform is gebouwd, is salesforce.com het enige bedrijf dat social en mobile innovaties kan leveren die bedrijven helpen om op tal van nieuwe manieren in verbinding te komen met hun klanten, partners en medewerkers. 

“Bedrijven hebben te maken met een nieuwe zakelijke wereld waarin iedere klant via social en mobile technologieën een stem heeft en onmiddellijke betrokkenheid verwacht”, zegt Nasi Jazayeri (foto), EVP & GM van Salesforce Chatter, salesforce.com. “De nieuwe Salesforce Chatter levert de volgende generatie van social en mobile CRM aan klantgerichte bedrijven en verandert de manier waarop bedrijven in verbinding komen met hun klanten, partners en medewerkers. Iedere medewerker kan nu de klant op de eerste plaats zetten.”

Met de nieuwe Chatter kunnen gebruikers voor het eerst vanaf elk apparaat:

  • Toegang krijgen tot alle klantinformatie opgeslagen in Salesforce, inclusief klant-accounts, campagnes, cases, leads, kansen en custom apps gebouwd op het Salesforce Platform. Gebruikers kunnen nu real-time updates ontvangen – zoals een goedkeuring op een offerte, een serviceverzoek of een social conversatie – om zo op een geheel nieuwe manier in verbinding te komen met hun klanten. 
  • Informatie en notificaties creëren en bewerken vanuit de nieuwe publisher. De nieuwe publisher laat gebruikers scrollen door verschillende acties, zoals bestanden, foto’s, polls, taken en meer. Gebruikers kunnen heel eenvoudig een taak creëren, een contract bewerken of zelf een aangepaste klantactie creëren. 
  • Reageren op updates over contacten, accounts, kansen, campagnes en custom records, direct vanuit de feed. Een vertegenwoordiger kan bijvoorbeeld vanuit de taxi een update van een deal in de feed zien en de noodzakelijke bestanden doorsturen die nodig zijn om de deal te sluiten.
   

Tags:

CRM

Partners