06-05-2016

Oracle helpt bij personalisatie van de customer experience

Deel dit bericht

Oracle introduceert een serie nieuwe toevoegingen aan de Oracle Customer Experience Cloud Suite. Hiermee levert Oracle een consistente en gepersonaliseerde customer experience tool aan organisaties via alle kanalen, contactpunten en klantinteracties.

De uitbreidingen in Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud en Oracle Marketing Cloud helpen organisaties om te profiteren van best practices rond moderne customer experience over sales, verkoop, klantenservice en marketing.

Oracle Sales Cloud
Oracle Sales Cloud is nu voorzien van mobiele mogelijkheden waarmee Oracle salesteams kan blijven voorzien van de moderne processen, tools, middelen en informatie die nodig zijn voor omzetverhoging. Met de Call Report-app kunnen vertegenwoordigers kritische en frequente rapportagetaken onderweg uitvoeren, wat de mobiele productiviteit ten goede komt. De Mobile Commissions-app moet beheer van salesprestaties verbeteren doordat vertegenwoordigers hun vergoedingen altijd en overal kunnen raadplegen. De toevoegingen bouwen voort op de uitgebreide mogelijkheden die reeds beschikbaar zijn in de Oracle Sales Cloud, waaronder de Deal Management-app, de Oracle Voice-app en de Oracle Sales Cloud Mobile-app.

Oracle Commerce Cloud
Om organisaties te helpen hun verkoopervaringen verder uit te breiden, heeft Oracle ook de Oracle Commerce Cloud aangepast. Nieuwe mogelijkheden voor visualisering en geautomatiseerde aanbevelingen helpen merchandisers de customer experience beter te begrijpen en meer responsieve, gepersonaliseerde interacties te bieden. Met een de release van Oracle CPQ Cloud optimaliseren organisaties de verkoop via verschillende kanalen door ondersteuning te bieden voor flexibele documentgenerering. De Document Designer levert nieuwe drag-and-drop-mogelijkheden en nieuwe tools voor organisatie en uitvoering.

Oracle Service Cloud
Voor uitbreiding van de on-location customer experience heeft Oracle binnen de Oracle Service Cloud ook field service-mogelijkheden geïntroduceerd. Een nieuwe release van Oracle Field Service Cloud stelt klantenserviceprofessionals in staat om op tijd gebaseerde, voorspellende, self-learning technologie te benutten om de meest efficiënte werkschema’s en reisroutes voor buitendiensten te creëren. Doordat organisaties de inzet van de buitendienst  kunnen optimaliseren, garandeert de nieuwe release dat de juiste medewerker op tijd arriveert bij elke opdracht, met de onderdelen en kennis die nodig zijn om de verwachtingen van de klant waar te maken.

Oracle Marketing Cloud
De uitbreidingen op de Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite omvatten ook innovaties en integraties binnen de Oracle Marketing Cloud. Consumentmarketeers hebben profijt van de krachtige data-inzichten om de customer experience te orkestreren en te optimaliseren over verschillende marketingkanalen. Ook B2B-marketeers kunnen profiteren doordat ze in staat zijn een holistische benadering te volgen voor wat betreft account-based marketing die resultaten bevordert over de hele levenscyclus van de interactie. Meer informatie over de toevoegingen aan de Oracle Marketing Cloud is te vinden in de Oracle Newsroom.

Oracle CX Cloud Suite is onderdeel van Oracle Applications Cloud en creëert consistente, verbonden en gepersonaliseerde merkervaringen over alle kanalen en devices. Hierdoor zijn organisaties in staat om experiences te verbeteren, loyaliteit te vergroten, hun merken te differentiëren en voor meetbare resultaten te zorgen.

Meer informatie: www.oracle.com

Tags:

Cloud, CRM

Company:

Oracle

Partners