Oracle introduceert een serie nieuwe toevoegingen aan de Oracle Customer Experience Cloud Suite. Hiermee levert Oracle een consistente en gepersonaliseerde customer experience tool aan organisaties via alle kanalen, contactpunten en klantinteracties.
De uitbreidingen in Oracle Sales Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud en Oracle Marketing Cloud helpen organisaties om te profiteren van best practices rond moderne customer experience over sales, verkoop, klantenservice en marketing.
Oracle Sales Cloud
Oracle Sales Cloud is nu voorzien van mobiele mogelijkheden waarmee Oracle salesteams kan blijven voorzien van de moderne processen, tools, middelen en informatie die nodig zijn voor omzetverhoging. Met de Call Report-app kunnen vertegenwoordigers kritische en frequente rapportagetaken onderweg uitvoeren, wat de mobiele productiviteit ten goede komt. De Mobile Commissions-app moet beheer van salesprestaties verbeteren doordat vertegenwoordigers hun vergoedingen altijd en overal kunnen raadplegen. De toevoegingen bouwen voort op de uitgebreide mogelijkheden die reeds beschikbaar zijn in de Oracle Sales Cloud, waaronder de Deal Management-app, de Oracle Voice-app en de Oracle Sales Cloud Mobile-app.
Oracle Commerce Cloud
Om organisaties te helpen hun verkoopervaringen verder uit te breiden, heeft Oracle ook de Oracle Commerce Cloud aangepast. Nieuwe mogelijkheden voor visualisering en geautomatiseerde aanbevelingen helpen merchandisers de customer experience beter te begrijpen en meer responsieve, gepersonaliseerde interacties te bieden. Met een de release van Oracle CPQ Cloud optimaliseren organisaties de verkoop via verschillende kanalen door ondersteuning te bieden voor flexibele documentgenerering. De Document Designer levert nieuwe drag-and-drop-mogelijkheden en nieuwe tools voor organisatie en uitvoering.
Oracle Service Cloud
Voor uitbreiding van de on-location customer experience heeft Oracle binnen de Oracle Service Cloud ook field service-mogelijkheden geïntroduceerd. Een nieuwe release van Oracle Field Service Cloud stelt klantenserviceprofessionals in staat om op tijd gebaseerde, voorspellende, self-learning technologie te benutten om de meest efficiënte werkschema’s en reisroutes voor buitendiensten te creëren. Doordat organisaties de inzet van de buitendienst kunnen optimaliseren, garandeert de nieuwe release dat de juiste medewerker op tijd arriveert bij elke opdracht, met de onderdelen en kennis die nodig zijn om de verwachtingen van de klant waar te maken.
Oracle Marketing Cloud
De uitbreidingen op de Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite omvatten ook innovaties en integraties binnen de Oracle Marketing Cloud. Consumentmarketeers hebben profijt van de krachtige data-inzichten om de customer experience te orkestreren en te optimaliseren over verschillende marketingkanalen. Ook B2B-marketeers kunnen profiteren doordat ze in staat zijn een holistische benadering te volgen voor wat betreft account-based marketing die resultaten bevordert over de hele levenscyclus van de interactie. Meer informatie over de toevoegingen aan de Oracle Marketing Cloud is te vinden in de Oracle Newsroom.
Oracle CX Cloud Suite is onderdeel van Oracle Applications Cloud en creëert consistente, verbonden en gepersonaliseerde merkervaringen over alle kanalen en devices. Hierdoor zijn organisaties in staat om experiences te verbeteren, loyaliteit te vergroten, hun merken te differentiëren en voor meetbare resultaten te zorgen.
Meer informatie: www.oracle.com
8 en 9 januari 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
2 april 2025 Schrijf in voor al weer de twaalfde editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Moderne Cloud Data Architecturen, Datawarehouse Design met Ge...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
3 april 2025 Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utre...
3 april 2025 In de snel veranderende wereld van vandaag is het effectief benutten en beheren van gegevens een kritieke succesfactor voor organisaties. Deze cursus biedt een fundamenteel begrip van Master Data Management (MDM) en de centrale ro...
7 t/m 9 april 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richt...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht