OpenText is door onderzoeksbureau Forrester Research, Inc. in haar nieuwe rapport benoemd tot leider in Customer Communications Management. Het rapport stelt dat OpenText de Enterprise Communication Hub centraal stelt door beheer van alle communicatie vanuit één suite mogelijk te maken.
Forresters rapport ‘The Forrester Wave: Customer Communications Management Q2 2016’ analyseert de huidige Customer Communications-markt en bekijkt hoe leveranciers zich tot elkaar verhouden. Het rapport stelt dat het productlandschap complete enterprise-oplossingen omvat die tegemoetkomen aan de unieke vereisten binnen de drie CCM-segmenten: interactieve, on-demand en gestructureerde output. Het rapport meldt: “Dit is het sterkste arsenaal aan WCM, DAM en CCM in de markt. Solide enterprise-partnerships, met name met Oracle en SAP, zetten zich voort. OpenText beschikt over een dynamische serie aan voorgeprogrammeerde oplossingen voor contractbeheer, HR, vermogensbeheer, technische documentatie en campagnevoering.”
Digitale transformatie
Volgens Sales Director Ingrid Bosman bij OpenText bevestigt het feit Dat OpenText is genoemd als leider in Forresters CCM Wave Report dat OpenText Release 16 Communications Center tegemoetkomt aan de behoefte van de markt. “OpenText zet de trend met een Enterprise Communications Hub die het mogelijk maakt om alle communicatie doelgericht te beheren, zowel extern naar klanten en partners, als intern naar medewerkers. Dankzij de integratie met de OpenText EIM-strategie en partnersamenwerkingen nemen we een sterke positie in binnen de markt en spelen we een centrale rol in de transformatie van alle zakelijke content. OpenText blijft klanten helpen met hun digitale transformatie om in de moderne wereld te slagen.”
Download hier het rapport van Forrester
27 t/m 29 oktober 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pra...
29 en 30 oktober 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodel...
3 t/m 5 november 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ri...
11 en 12 november 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
25 en 26 november 2025 Worstelt u met de implementatie van data governance of de afstemming tussen teams? Deze baanbrekende workshop introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het...
26 november 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met ...
9 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
Deel dit bericht