Kentico, leverancier van de gelijknamige totaaloplossing voor CMS, e-commerce en online marketing, organiseert 404. Dit evenement voor marketeers en ontwikkelaars vindt begin november plaats in Las Vegas en staat in het teken van het leren van fouten bij online marketing projecten.
404 is een baanbrekend evenement waar digitale marketeers, webontwikkelaars en topmanagers van gedachte kunnen wisselen over de uitdagingen op het gebied van digitale marketing en de fouten die gemaakt zijn in het verleden. Bezoekers kunnen zo leren hoe ze de effectiviteit van hun marketing kunnen verbeteren.
Nieuwe generatie
CEO en oprichter Petr Palas van Kentico zag weinig heil in het kopiëren van de content en thema’s die tijdens andere marketingevenementen in het najaar besproken worden. “We hebben daarom een alternatieve insteek genomen. We willen daarentegen dat mensen met een open mind naar Las Vegas komen en eens naar fouten uit het verleden kijken om zo in de toekomst effectievere marketeers en ontwikkelaars te zijn. Dit evenement wordt een forum voor educatie, innovatie en strategie. Tijdens 404 gaan we een nieuwe generatie aanmoedigen hun gereserveerde houding te laten varen en zich open te stellen voor nieuwe mogelijkheden op het gebied van digitale marketing en webontwikkeling.”
Sprekers
404 is een driedaags evenement met een agenda die snel vol raakt. Een aantal prominente internationale sprekers is ondertussen al bekend:
- Scott Liehwehr, mede-oprichter en CEO bij Digital Clarity Group.
- Scott Stratten, President of UnMarketing.
- Ann Handley, Chief Content Officer at MarketingProfs.
Platform-agnostisch evenement
404 is een open evenement dat gebruikers van een groot aantal verschillende webontwikkeling- en marketing automation-platformen gaat trekken. “Het resultaat is dat we een uitzonderlijk grote verzameling van slimme marketeers en ontwikkelaars onder een dak weten te verzamelen. Mensen komen hiervoor samen alleen al vanwege het potentieel op het gebied van kennisdeling,” aldus Rob Pinkas, VP Marketing bij Kentico.
Het evenement 404 vindt plaats van 2 tot en met 4 november in The Mirage te Las Vegas. Aanmelding voor het evenement kan via deze link.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht