De Britse warenhuisketen John Lewis heeft de PIM-software van Stibo Systems aangeschaft als onderdeel van haar nieuwe omnichannel retail strategie. Door zeer nauwkeurige en specifieke product informatie te bieden, consistent voor alle kanalen die de retailer biedt, zal de STEP oplossing van Stibo Systems de shopping experience voor klanten van John Lewis verbeteren. John Lewis verwacht de time-to-market naar beneden te kunnen brengen en verbeteringen door te kunnen voeren bij de afhandeling van klantvragen en product retouren.
John Lewis is een Britse warenhuisketen met 38.000 medewerkers en 43 winkels, waarvan de eerste in 1864 werd geopend in Oxford Street. Omzet over 2013 was 4,06 miljard pond. De retailer hecht een toenemend belang aan IT en infrastructuur en heeft de investeringen hierin de afgelopen 5 jaar met 400% verhoogd. STEP zal worden ingezet voor het management van product informatie voor de fysieke- en online winkels van John Lewis.
“Als toonaangevend retailer willen wij onze klanten aansprekende productinformatie bieden. Met de investering in STEP kunnen we de shopping experience snel en efficiënt optimaliseren, wat onze positie in de markt verder zal versterken”, zei Dave Suddock, Head of Buying & Brand Operations bij John Lewis.
“John Lewis is een innovatief marktleider in omnichannel retail, die de waarde van haar inkoop-, merchandising- en e-commerce teams wil vergroten met behulp van onze STEP oplossing. Wij vertrouwen op tastbaar resultaat voor zowel John Lewis als haar klanten”, zei CEO Mikael Lyngsø van Stibo Systems.
meer informatie hier
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
23 mei 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze i...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
Deel dit bericht