08-07-2014

Peter Aarts en Femke van den Nieuwendijk aan de slag bij I.R.I.S.

Deel dit bericht



Bij I.R.I.S. – gespecialiseerd in Intelligente Documentherkenning (IDR), Enterprise Content Management (ECM) en complexe infrastructuur voor Informatie- en Communicatietechnologie (ICT) – zijn twee nieuwe collega’s in dienst getreden. Peter Aarts wordt als Delivery Manager verantwoordelijk voor de aansturing en verdere groei van de consultancy teams binnen I.R.I.S. Nederland. Femke van den Nieuwendijk is aangesteld als Technical Support Engineer. In deze functie zal zij zich bezig houden met onder meer het behandelen van support incidenten.

Peter Aarts (52) heeft als managing consultant Oracle ECM bij Quobell grote organisaties geadviseerd en ondersteund bij de invoering van hun digitaal dossiersysteem op basis van Oracle WebCenterContent. “Ik heb als doel als Delivery Manager I.R.I.S. Nederland en het delivery team in meerdere opzichten te laten groeien. Samen excelleren in de EIM wereld van HP en OpenText, zowel binnen Nederland als Europa. Uiteraard doen we dit met het hele team waarbij de nodige aandacht aan transparantie, teamgeest en kennisdeling gegeven wordt. Smart werken, humor en plezier dienen daarbij hand in hand te gaan.”

Enterprise Information Management oplossingen nemen steeds vaker een prominente en centrale plek in binnen het IT-landschap van organisaties. Doordat deze omgevingen groeien, zowel in functionaliteit als gebruik, worden ze bedrijfskritisch. Goed beheer is dan cruciaal voor de continuïteit. Om te voorzien in de groeiende vraag van klanten om compleet ontlast te worden op het gebied van beheer is I.R.I.S. op zoek naar consultants, support engineers en application management engineers. De aanstelling van Femke van den Nieuwendijk is een eerste signaal van deze groei.

Femke van den Nieuwendijk (24) begon haar loopbaan bij Vodafone waar zij werkte binnen het team managed service. Zij leidde projecten op locatie en gaf trainingen over verschillende software systemen. “Als Technical Support Engineer zal ik, naast het beantwoorden en aannemen van eerstelijns support incidenten, ook reactie- en doorlooptijden bewaken van zowel eerste als tweedelijns incidenten, monitoring van de mailboxen en back-up voor het functioneel beheer van Topdesk. Binnen I.R.I.S verwacht ik mijn ervaring te kunnen toepassen maar zeker ook te groeien als support engineer; functionele inzet met goede technische kennis.”
 

Partners