Stibo Systems, aanbieder in multidomein Master Data Management oplossingen, gaat samen met foryouandyourcustomers de STEP MDM-oplossing inzetten bij de Globus hypermarkten in Duitsland.
Het 190 jaar geleden opgerichte Globus exploiteert 46 hypermarkten in Duitsland en 26 in Rusland en Tsjechië. Globus heeft voor STEP MDM gekozen om haar klanten zoveel mogelijk relevante informatie te bieden. Doelstelling is een nog positievere shopervaring in de winkels, online en via gedrukte media te creëren. Eén van de eerste stappen om de gewenste voordelen voor de klant te realiseren, is te zorgen dat sneller en meer gepersonaliseerde up-to-date content beschikbaar komt via nieuwe en bestaande communicatiekanalen zoals apps en brochures.
Key points:
- Hogere kwaliteit product- en klantinformatie beschikbaar voor de organisatie
- Klanten krijgen betere en voor hen relevante informatie
- STEP biedt flexibiliteit en een eenvoudige configuratie; programmeren is niet nodig
- STEP werkt samen met ERP-oplossingen als SAP
Volgens Hoofd multichannel innovatie Ralf Jung bij Globus Hypermarket Holding is innovatie is ingebed in de bedrijfscultuur van Globus. Aangezien de detailhandel een nieuw digitaal tijdperk in gaat, is een geïntegreerde en duurzame multichannel strategie nodig voor een up-to-date werkomgeving. “Onze uitdaging is ervoor te zorgen dat de systemen en processen die hiermee verband houden snel ingevoerd zijn in onze winkels en dat ze de klantvraag ondersteunen. Met Stibo Systems en foryouandyourcustomers hebben we hiervoor twee professionele partners gevonden."
Voor meer informatie: www.stibosystems.nl
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
Deel dit bericht