Salesforce.com, leverancier van een online CRM-platform, introduceert Salesforce1 for Retail.
Retailers kunnen nu gebruik maken van Mobile Clienteling en Salesforce Communities for Retail om altijd, overal en op elk mobiel apparaat relaties met klanten op te bouwen, bijvoorbeeld met Mobile Clienteling. Dit geeft verkoopmedewerkers een 360-graden beeld van elke klant, inclusief hun locatie, aankoopgeschiedenis, winkelvoorkeuren, sociaal profiel en persoonlijke informatie, zoals verjaardagen.
Daarnaast hebben global alliance partners Capgemini en PwC zich aangesloten bij het Salesforce1 for Retail ecosysteem om nieuwe retail-oplossingen te ontwikkelen op het Salesforce1 Platform.
Capgemini en PwC in Salesforce1 for Retail Ecosysteem
Salesforce Communities for Retail bouwt een ecosysteem rond Customer Experience en stelt retailers in staat aangepaste sociale en mobiele communities op te zetten om klanten, partners en werknemers met elkaar en met hun merk te verbinden.
Capgemini en PwC gebruiken het Salesforce1 platform om nieuwe retail-oplossingen te bouwen waarmee zij retailers in staat stellen hun bedrijf in de cloud te managen en gebruik te maken van de kracht van social, mobile en connected apps. Capgemini ClientAssist helpt winkelmedewerkers verkopen en de klantenservice te verbeteren. PwC's Total Retail Clienteling biedt een geïntegreerde en gepersonaliseerde customer experience in de winkel en via social en mobile kanalen.
Meer informatie over Salesforce1 for Retail staat hier: http://www.salesforce.com/industries/retail/
Door: Witold Kepinski
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met inno...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van En...
Deel dit bericht