01-07-2014

Salesforce.com introduceert Salesforce1 for Retail

Deel dit bericht


Salesforce.com, leverancier van een online CRM-platform, introduceert Salesforce1 for Retail.

Retailers kunnen nu gebruik maken van Mobile Clienteling en Salesforce Communities for Retail om altijd, overal en op elk mobiel apparaat relaties met klanten op te bouwen, bijvoorbeeld met Mobile Clienteling. Dit geeft verkoopmedewerkers een 360-graden beeld van elke klant, inclusief hun locatie, aankoopgeschiedenis, winkelvoorkeuren, sociaal profiel en persoonlijke informatie, zoals verjaardagen.

Daarnaast hebben global alliance partners Capgemini en PwC zich aangesloten bij het Salesforce1 for Retail ecosysteem om nieuwe retail-oplossingen te ontwikkelen op het Salesforce1 Platform. 


Capgemini en PwC in Salesforce1 for Retail Ecosysteem
Salesforce Communities for Retail bouwt een ecosysteem rond Customer Experience en stelt retailers in staat aangepaste sociale en mobiele communities op te zetten om klanten, partners en werknemers met elkaar en met hun merk te verbinden.  

Capgemini en PwC gebruiken het Salesforce1 platform om nieuwe retail-oplossingen te bouwen waarmee zij retailers in staat stellen hun bedrijf in de cloud te managen en gebruik te maken van de kracht van social, mobile en connected apps. Capgemini ClientAssist helpt winkelmedewerkers verkopen en de klantenservice te verbeteren.  PwC's Total Retail Clienteling biedt een geïntegreerde en gepersonaliseerde customer experience in de winkel en via social en mobile kanalen. 

Meer informatie over Salesforce1 for Retail staat hier:  http://www.salesforce.com/industries/retail/ 

Door: Witold Kepinski

 

Tags:

CRM

Partners