Salesforce introduceert zijn eerste sectorspecifieke oplossing: Salesforce1 voor Financial Services transformeert de manier waarop retailbanken, vermogensbeheerders en verzekeraars klanten werven, contacten leggen en onderhouden.
Het eerste onderdeel van deze nieuwe reeks oplossingen voor de financiële sector is gericht op het opvangen en verwerken van leads en automatiseert het proces van het identificeren en koesteren van (potentiële) klanten bij elke interactie.
Financiële dienstverleners worden geconfronteerd met steeds hogere verwachtingen van klanten. Klanten zijn ook steeds vaker klant bij meerdere instellingen. 26 procent van de klanten geeft aan een overstap te overwegen naar een andere als gevolg van trage reacties, onpersoonlijke ervaringen en onvoldoende geïntegreerde producten (2013 Retail Banking Brand Vulnerability Study). In deze nieuwe wereld van social media en mobiele applicaties verwachten klanten dat financiële instellingen meebewegen door deel te nemen in real-time customer service en het ontwikkelen van een 1:1 relatie met elke klant, zo meldt salesforce.com.
Met Salesforce1 voor Financial Services wil Salesforce.com met een team van experts uit de sector en een ecosysteem van partners transformationele oplossingen creëren, specifiek voor de financiële sector, die de kracht benutten van het vertrouwde Salesforce1 Platform.
Deloitte heeft inmiddels de op Salesforce1 ontwikkelde BankApp geïntroduceerd, een CRM-versneller voor banken, gebouwd op de Salesforce1 Platform. BankApp helpt banken de klantervaring te verbeteren, de productiviteit van hun vestigingen te verhogen en een hogere efficiency te bereiken, zo belooft salesforce.com.
WK
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht