Infor, dat in het verleden Baan overnam, staat bekend als een leverancier van erp, middleware en supply chain management software. Een groei markt is social crm en inbound marketing, waarvoor Infor de crm van technologie Epiphany overnam. Met deze technologie kunnen organisaties sociale kanalen voor klantrelaties opzetten en te verstevigen, aldus Bob Dunfee (foto), Director, worldwide CRM Solutions en Field cto bij Infor.
Bob Dunfee werkte eerder bij Epiphany crm software en scoorde grote deals bij Partijen zoals SBC (nu: ATT), USAA, MoO en MGM. Na wat omzwervingen kwam hij terug bij Infor dat onder leiding staat van oud Oracle topman Charles Philips. “Infor deed tot voor kort goede business met zijn licentie omzet, maar levert nu een steeds breder palet aan software. Infor is na SAP en Oracle de derde grootste zakelijke softwareleverancier. Wie bieden, erp, crm, scm en andere software die zijn gemoderniseerd. Steeds meer klanten zien dat we flink investeren in R&D. Ze nemen meer oplossingen en licenties van ons af.”
Inbound marketing
Bob Dunfee maakt zijn klanten en prospect warm voor het creeeren van een actionable social CRM en inbound marketing. "Hierbij verzamelt de software van Epiphany gegevens uit sociale kanalen zoals Facebook, Twitter en LinkedIn, waarmee de band met klanten wordt verstevigd. Organisaties kunnen daardoor ook meer op maat gerichte marketingacties bieden. Met de grote aantallen enterprise klanten die Infor Epiphany over de hele wereld bediend beschikt het bedrijf over een schat van kennis over social crm business, aldus Dunfee. Zo biedt Infor Epiphany een oplossing om social graph informatie uit Facebook te combineren met klantgegevens uit het customer relationship management (crm-) systeem Epiphany. Hiermee kan je effectieve marketing campganes opzetten.”
Everywhere
Infor Epiphany crm software werkt nauw samen met de software van Salesforce.com. Dunfee: "Zo introduceerde Infor de Inforce Everywhere, die enterprise resource planning (erp) applicaties koppelt aan het force.com platform cloud-crm specialist Salesforce.com. Hierdoor kan data-informatie tussen de applicaties worden gesynchroniseerd zoals klantinformatie, contracten en orders . Verder komt de Informce Marketing applicatie aan waarbij infor Epiphany is betrokken."
SmartFocus
Infor Epiphany koopt ook technologie en sluit partnerships om zijn marketing software uit te breiden, aldus Dunfee: "Zo kocht Infor Orbis Global, leverancier van SaaS-gebaseerde analytics software voor marketing automation. Hiermee kan Epiphany klanten via verschillende kanalen benaderen, zoals mobile, social, email, in-store en online." In januari 2014 sloot Infor een partnership met SmartFocus, dat slimme e-mail marketing software biedt voor klanten die gebruik maken van Infor CRM.
Door: Witold Kepinski
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht