Salesforce.com koopt voor 350 miljoen dollar RelateIQ, een Californische leverancier van big data customer relationship management (crm) software. RelateIQ software analyseert voor verkopers data zoals contacten, email, kalenders en smartphone gespr...
Salesforce.com, leverancier van een online CRM-platform, introduceert Salesforce1 for Retail. Retailers kunnen nu gebruik maken van Mobile Clienteling en Salesforce Communities for Retail om altijd, overal en op elk mobiel apparaat relaties met klant...
Bij meer dan de helft van de Nederlandse bedrijven (53%) staan technologieën die Big Data, Business Intelligence en Data Analytics mogelijk maken, het hoogst op de agenda om te omarmen binnen de CRM-strategie. Dit blijkt uit online onderzoek uit...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve online cursus datamodelleren. Vijf middagsessies op 8 t/m 12 maart 2021.
Salesforce introduceert zijn eerste sectorspecifieke oplossing: Salesforce1 voor Financial Services transformeert de manier waarop retailbanken, vermogensbeheerders en verzekeraars klanten werven, contacten leggen en onderhouden. Het eerste onderdeel...
Ricoh lanceert Customer Communication Management (CCM). De oplossing helpt informatie-intensieve organisaties op basis van data-analyse nauwgezetter en meer afgestemd op daadwerkelijke behoeften te communiceren met hun doelgroep. De oplossing is geri...
IBM koopt voor een onbekend bedrag marketing automation en SaaS-crm aanbieder Silverpop. IBM bouwt hiermee zijn cloudgebaseerde enterprise crm marketing aanbod uit voor gepersonaliseerde klantervaringen. Eerder nam IBM crm marketing...
Disruptie. Daar hebben we nu mee te maken. Steeds meer jonge bedrijven spelen door digitale innovatie en de inzet van data analytics direct in op de wensen van de massa, waardoor bestaande marktpartijen achterop raken. Het inspelen op de klant staat ...
Salesforce.com, leverancier van een CRM-platform in de cloud, kondigt een nieuwe segmentgerichte strategie aan. De nieuwe Industries Business Unit richt zich op zes groeisectoren en wil organisaties sectorspecifieke oplossingen bieden om de m...
Infor, dat in het verleden Baan overnam, staat bekend als een leverancier van erp, middleware en supply chain management software. Een groei markt is social crm en inbound marketing, waarvoor Infor de crm van technologie Epiphany overnam. Met...
Om de groei binnen Europa goed te stroomlijnen en toch dicht bij de klant te blijven staan heeft Kramp, technisch groothandelaar binnen de agrarische sector, gekozen voor de implementatie van Microsoft Dynamics CRM. CRM Partners, specialist voor CRM ...