24-10-2019

Stibo Systems biedt Royal London een Single View van klantdata

Deel dit bericht

Stibo Systems, aanbieder van master data management-oplossingen, heeft aangekondigd dat Royal London de Customer Master Data Management-oplossing van Stibo Systems heeft geïmplementeerd om haar digitale transformatie en customer experience te verbeteren.

Royal London is een grote Britse aanbieder voor levensverzekeringen, pensioenen en beleggingen. Het bedrijf biedt een breed scala aan producten die worden verkocht via meerdere business units, die op verschillende systemen werken. Integratie voor een 'Single View' is cruciaal om een ​​betere klantervaring en verbeterde klantbetrokkenheid te blijven creëren.

“We willen het voor onze klanten gemakkelijk maken om de wijzigingen aan te brengen die ze nodig hebben. Een soepel en snel proces betekent dat onze klantenserviceteams zich kunnen concentreren op het toevoegen van waarde, niet op frustratie,” zegt Jon Glen, directeur bedrijfsvoering van Royal London. "De overstap naar Stibo Systems betekent dat we nu 95 procent van onze klantdata op één plek beschikbaar hebben, waardoor we sneller kunnen reageren en ons kunnen richten op het leveren van meer waarde aan onze klanten."

De vertegenwoordigers van Royal London kunnen nu snel een klantrecord koppelen aan elk van hun beleidslijnen in alle bedrijfsonderdelen. Met een meer holistische Single View op hun data kunnen serviceteams snellere en beter geïnformeerde beslissingen nemen. Hierdoor neemt de waarde toe door individuele ervaringen te bieden op basis van volledige, accurate en actuele informatie.

Partners