13-03-2017

VIVAT kiest Pegasystems voor transformatie naar klantgerichte organisatie

Deel dit bericht

Pegasystems heeft aangekondigd dat de Nederlandse verzekeraar VIVAT Pega's customer engagement software gaat inzetten om het bedrijf te helpen bij de omslag naar een innovatieve en meer klantgerichte bedrijfsvoering. Pegasystems is softwareleverancier van customer engagement oplossingen.

VIVAT wil de klant in alle activiteiten meer centraal zetten met behulp van het Pega 7 Platform, Pega Sales Automation voor Verzekeringen en Pega Customer Service voor Verzekeringen binnen de Pega cloud, als onderdeel van een algeheel digitaal transformatieproces. Door gebruik te maken van de technologie van Pegasystems beschikt VIVAT in één oogopslag over alle klantactiviteiten in alle productlijnen, realtime tracering van klantverzoeken en gepersonaliseerde customer engagement. Dit zorgt ervoor dat VIVAT iedere klant het gevoel kan geven een optimale servicebeleving te hebben gehad.

Procesautomatisering
Door een volledig digitaal customer engagement platform te gebruiken, kan VIVAT meerdere processen automatiseren, de bedrijfsefficiency verhogen en snellere afhandeling en responstijden realiseren. Deze verbeteringen zullen uiteindelijk leiden tot een betere klantretentie en klanttevredenheid. Pega Consulting en VIVAT nemen een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor het succes van dit programma. Deze unieke samenwerking moet aan de hand van best practices tot een implementatie binnen 12 maanden leiden.
VIVAT is actief in de Nederlandse markt met onder meer de merken Zwitserleven en Reaal. VIVAT biedt haar klanten slimme en vooruitstrevende oplossingen, die eenvoudig zijn en passend. Zo helpt VIVAT haar klanten hun dromen mogelijk te maken en hun kostbaarheden te beschermen, elke dag opnieuw. Sinds februari 2015 is VIVAT onderdeel van de Chinese verzekeringsgroep Anbang Insurance Group Co. Ltd.

Partners