The Data Agency kondigt de overname aan van het business-to-consumer marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland. Met deze overname herstelt The Data Agency de naam Global Group.De overgenomen organisatie biedt oplossingen voor analyse, ...
The Data Agency is als winnaar uit de bus gekomen in de top vijftig van snelste stijgers binnen de MKB data science industrie. In 2019 stond het bedrijf in de top 50, vorig jaar in de top drie en nu nummer een. The Data Agency heeft 120 medewerkers e...
Frank de Beun is CEO van The Data Agency. In juli 2020 heeft The Data Agency zich als nieuwe groep geformeerd, waarvan EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID onderdeel uitmaken. Eind 2020 heeft The Data Agency de overname aangekondigd van In...
In Data Management Fundamentals wordt de basis gelegd en worden de 11 DAMA kerndisciplines van data management behandeld (21-23 november). In de training Data Governance & Stewardship legt DAMA DMBoK2 auteur Chris Bradley de nadruk op DG (11-12 mei 2023). Na afloop kunt u het DAMA CDMP-examen afleggen voor certificatie.
Per 1 maart 2021 is Peter Berg aangetreden als managing director bij Human Inference. Met haar Customer Due Diligence oplossing helpt Human Inference organisaties (waaronder met name financiële dienstverleners) de interactie met hun klanten te verb...
The Data Agency kondigt de integratie aan van de dochtermerken Invicta en LynqID. Zij gaan onder een merknaam verder: Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld, beschik...
The Data Agency, bestaande uit de merken EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID, heeft de overname aangekondigd van Invicta, organisatie achter het Customer Data Platform Invenna. De overname ligt in lijn met de strategie van de groep, die v...