The Data Agency kondigt de overname aan van het business-to-consumer marketingonderdeel van Dun & Bradstreet in Duitsland. Met deze overname herstelt The Data Agency de naam Global Group.
De overgenomen organisatie biedt oplossingen voor analyse, hosting services, KYC (Know Your Customer) en marketing. Deze overname past in de versnelde groeistrategie van The Data Agency. Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: "Onze groep en oplossingen zijn in de loop van de tijd geëvolueerd en gegroeid. In het begin richtten we ons op datadiensten voor direct mail, nu ondersteunen we onze klanten bij het maximaliseren van het rendement en het minimaliseren van risico's als het gaat om first-party klantdata. De huidige producten en diensten van Global Group sluiten perfect aan bij The Data Agency. Ik ben erg trots dat beide bedrijven de handen ineen slaan."
Ronald Langendoen, Chief Innovation Officer bij The Data Agency vult aan: "We kijken ernaar uit om onze klanten nog beter te ondersteunen, onze huidige strategische partnerschappen met bijvoorbeeld Google en Infosum in Europa uit te breiden en nieuwe datatechnologie-oplossingen aan te bieden aan de klanten van Dun & Bradstreet's B2C Marketing Division. We zien enorm veel mogelijkheden om verder te groeien in de Duitse markt."
Het team in Duitsland zal worden aangestuurd door de huidige algemeen directeur Klaus Werry. Alle medewerkers van The Data Agency, vanaf vandaag ook die van Global Group, kunnen vanuit huis werken of vanuit een van de kantoren in Arnhem, Brussel, Utrecht en Duitsland.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht