Per 1 maart 2021 is Peter Berg aangetreden als managing director bij Human Inference. Met haar Customer Due Diligence oplossing helpt Human Inference organisaties (waaronder met name financiële dienstverleners) de interactie met hun klanten te verbeteren, kansen te vergroten en tevens risico’s te beperken door relevante gegevens samen te brengen. Human Inference maakt met zustermerken EDM, GeoMarktprofiel en Invenna onderdeel uit van The Data Agency.
Berg, die hiervoor werkzaam was bij onder andere Ordina en Oracle, gaat zich richten op de verdere professionalisering en groei van de Arnhemse organisatie die onderdeel uitmaakt van The Data Agency.
CEO Frank de Beun van The Data Agency is blij met de komst van Berg. “Door zijn uitgebreide kennis en ervaring bij vergelijkbare ICT-organisaties is Peter een aanwinst voor Human Inference. Hij heeft een scherp oog voor marktontwikkelingen en weet waar grote, internationale organisaties behoefte aan hebben. De Customer Due Diligence oplossing van Human Inference brengt alle relevante klantgegevens samen om risico's te beperken en zakelijke kansen te vergroten. Human Inference biedt met haar oplossingen realtime aggregatie van relevante data uit verschillende online bronnen. Zo beschikken klanten continu over betrouwbare, volledige informatie over de eigen (potentiële) klanten. Dat stelt hen in staat een uitstekende klantervaring te bieden en binnen een acceptabel tijdsbestek compliant te zijn met een veelheid aan regels en voorschriften. Het is een markt die continu in ontwikkeling is en van een organisatie scherpte en continue doorontwikkeling eist. In Peter hebben wij bij Human Inference wat dat betreft de juiste persoon binnengehaald. Wij hebben er alle vertrouwen in dat hij de organisatie naar een nog hoger niveau gaat tillen.”
Peter Berg over zijn nieuwe functie: “De eerste paar dagen heb ik veel enthousiasme en betrokkenheid ervaren bij de collega’s. Samen werken wij aan een mooie toekomst waarin we kunnen voortborduren op de fundering die al meer dan 30 jaar staat. Met het team zet ik mij volledig in voor onze klanten en aandeelhouders.”
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht