The Data Agency kondigt de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.
The Data Agency helpt marktleiders in media, bij banken en verzekeraars, goede doelen, retailers en automerken met het succesvol uitrollen van hun data strategie. De groep heeft de ambitie door te groeien tot the go to player in de Benelux en Duitsland voor Data, Technology & Analytics.
De overname van Campaigns Unlimited is de vierde op rij door de groep sinds 2019. Eerder dit jaar werd het Duitse Global Group overgenomen en daarmee het netwerk uitgebreid in Duitsland. Met de overname van Campaigns Unlimited verbreedt het bedrijf de dienstverlening richting data consultancy. Eerder werden Invenna (Customer Data Platforms software) en Human Inference (datakwaliteitsoftware) al toegevoegd aan de groep.
Overname zorgt voor continuïteit en focus
Door de aanvulling van Campaigns Unlimited biedt het bedrijf een beter aanbod van diensten en producten met de toevoeging van data consulting. Hiermee biedt The Data Agency voor iedere data-uitdaging een gespecificeerde oplossing. De diensten van Campaigns Unlimited sluiten naadloos aan op de drie verbindende factoren van The Data Agency, te weten Data, Technology & Analytics. Campaigns Unlimited opereert als zelfstandige firma onder de vleugels van de groep.
Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: “Door de overname halen we expertise in huis waarmee we onze relaties nog beter van dienst kunnen zijn. We kunnen meer maatwerk bieden waardoor we ze ook op gefaseerde wijze en met specifieke data-gerelateerde uitdagingen kunnen ondersteunen.” Jan Geerts van Campaigns Unlimited vult aan: “Door deze overname breiden we, ook voor onze huidige klanten, ons productportfolio uit met kennis en producten van de andere onderdelen binnen de groep. Daarnaast is het mooi dat we zorgen voor continuïteit voor onze medewerkers en klanten terwijl we ons ook meer kunnen focussen op de groei van Campaigns Unlimited.”
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht