The Data Agency kondigt de overname aan van Campaigns Unlimited. Campaigns Unlimited is gespecialiseerd in big data en data management. Met deze toevoeging aan de groep versterkt het haar footprint in Nederland.
The Data Agency helpt marktleiders in media, bij banken en verzekeraars, goede doelen, retailers en automerken met het succesvol uitrollen van hun data strategie. De groep heeft de ambitie door te groeien tot the go to player in de Benelux en Duitsland voor Data, Technology & Analytics.
De overname van Campaigns Unlimited is de vierde op rij door de groep sinds 2019. Eerder dit jaar werd het Duitse Global Group overgenomen en daarmee het netwerk uitgebreid in Duitsland. Met de overname van Campaigns Unlimited verbreedt het bedrijf de dienstverlening richting data consultancy. Eerder werden Invenna (Customer Data Platforms software) en Human Inference (datakwaliteitsoftware) al toegevoegd aan de groep.
Overname zorgt voor continuïteit en focus
Door de aanvulling van Campaigns Unlimited biedt het bedrijf een beter aanbod van diensten en producten met de toevoeging van data consulting. Hiermee biedt The Data Agency voor iedere data-uitdaging een gespecificeerde oplossing. De diensten van Campaigns Unlimited sluiten naadloos aan op de drie verbindende factoren van The Data Agency, te weten Data, Technology & Analytics. Campaigns Unlimited opereert als zelfstandige firma onder de vleugels van de groep.
Frank de Beun, Chief Executive Officer bij The Data Agency: “Door de overname halen we expertise in huis waarmee we onze relaties nog beter van dienst kunnen zijn. We kunnen meer maatwerk bieden waardoor we ze ook op gefaseerde wijze en met specifieke data-gerelateerde uitdagingen kunnen ondersteunen.” Jan Geerts van Campaigns Unlimited vult aan: “Door deze overname breiden we, ook voor onze huidige klanten, ons productportfolio uit met kennis en producten van de andere onderdelen binnen de groep. Daarnaast is het mooi dat we zorgen voor continuïteit voor onze medewerkers en klanten terwijl we ons ook meer kunnen focussen op de groei van Campaigns Unlimited.”
21 en 22 maart 2023 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
4 april 2023 (Face-to-face én Live Video Stream) Schrijf in voor al weer de tiende editie van ons jaarlijkse congres met wederom een ijzersterke sprekers line-up. Op deze editie behandelen wij belangrijke thema’s als Datamesh, Analytics ...
5 april 2023 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontwe...
5 april 2023 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp This workshop introduces concept modelling from a non-technical perspective, provides tips and guidelines for the analyst, and explores entity-relationship modelling at conceptual and logical...
5 april 2023 (halve dag)Praktische workshop door Thomas Frisendal In deze workshop van een halve dag zal de Deense expert Thomas Frisendal laten zien wat graph technologieën in de praktijk betekenen. Hij zal ook laten zien hoe graph oplossi...
13 april 2023 Praktische workshop Datavisualisatie en Human Data Stories. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling, data science en de data artist? Lex Pierik behandelt de stromingen...
8 t/m 10 mei 2023 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managemen...
11 en 12 mei 2023 Praktische workshop Data Governance & Stewardship door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel Wat betekent Data Governance eigenlijk, hoe kunnen we het praktisch laten werken en wat zijn de implicaties? Deze 2-daagse cursus bie...
Deel dit bericht