06-04-2023

The Data Agency start adviesdienst met Edwin Kooge

Deel dit bericht

The Data Agency en Edwin Kooge zijn een samenwerking van start gegaan. De gezamenlijke expertise rondom data en advies moet klanten helpen meer rendement uit data te realiseren. Samen is een aanpak ontwikkeld die organisaties in staat stelt om binnen vier tot zes weken concrete initiatieven te definiëren en de uitvoering in gang te zetten.

“Binnen de The Data Agency hebben we onbeperkt de beschikking over MarTech platforms, segmentatiedata en analytische expertise, daardoor kunnen we snel een ‘proof of concept’ inrichten met meetbaar resultaat. Deze pragmatische aanpak maakt ons anders dan andere bureaus,” stelt Edwin Kooge.

Edwin Kooge heeft meer dan dertig jaar ervaring met het inzetten van data voor commerciële toepassingen bij GeoMarktprofiel, BPK, VODW Marketing (inmiddels EY) en als medeoprichter van succesvolle organisaties als MIcompany en Bayz. Daarnaast is hij samen met Peter Verhoef, Natasha Walk en Jaap Wieringa auteur van het boek ‘Creating Value with Data Analytics in Marketing’.


Tags:

Data, ICT, Consultancy

Company:

The Data Agency

Partners