The Data Agency en Edwin Kooge zijn een samenwerking van start gegaan. De gezamenlijke expertise rondom data en advies moet klanten helpen meer rendement uit data te realiseren. Samen is een aanpak ontwikkeld die organisaties in staat stelt om binnen vier tot zes weken concrete initiatieven te definiëren en de uitvoering in gang te zetten.
“Binnen de The Data Agency hebben we onbeperkt de beschikking over MarTech platforms, segmentatiedata en analytische expertise, daardoor kunnen we snel een ‘proof of concept’ inrichten met meetbaar resultaat. Deze pragmatische aanpak maakt ons anders dan andere bureaus,” stelt Edwin Kooge.
Edwin Kooge heeft meer dan dertig jaar ervaring met het inzetten van data voor commerciële toepassingen bij GeoMarktprofiel, BPK, VODW Marketing (inmiddels EY) en als medeoprichter van succesvolle organisaties als MIcompany en Bayz. Daarnaast is hij samen met Peter Verhoef, Natasha Walk en Jaap Wieringa auteur van het boek ‘Creating Value with Data Analytics in Marketing’.
28 maart 2024 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op ...
28 maart 2023 Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te ver...
28 maart 2023 Dit seminar behandelt de strategische implementatie van Knowledge Graph-initiatieven binnen organisaties en biedt een uitgebreid raamwerk waarin geavanceerde technieken worden gecombineerd met praktijkcases. Het voorziet deelneme...
9 april 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten van E...
11 april 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
16 april 2024 Praktisch en interactief seminar met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een herontw...
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
Deel dit bericht