Stibo Systems, leverancier van multidomein Master Data Management (MDM)-oplossingen, kondigt aan dat het Amerikaanse SRAM Corporation, fabrikant van high-end fietsonderdelen, Stibo Systems gekozen heeft om een efficiëntere eCommerce organisatie en optimale customer experience voor distributeurs en eindgebruikers te creëren. Het Europees hoofdkantoor van SRAM staat in Nederland. Stibo Systems helpt SRAM om haar productaanbod consistent en krachtig weer te geven en marketing & media materialen centraal op te slaan.
Het in 1987 opgerichte SRAM ontwerpt, fabriceert en verkoopt wereldwijd fietsonderdelen voor de ultieme fietservaring voor fietsliefhebbers. SRAM zal op basis van Stibo Systems de productinformatie en gebruiksvriendelijkheid voor afnemers verbeteren. De verbeterde data vormt de basis voor een nieuwe leverancierswebsite ter versterking van de supply chain. Marketing en publishing inspanningen worden met Stibo Systems eenvoudiger.
“Product informatie is essentieel voor onze business en heeft een directe impact op de reputatie van ons merk,” zei Patrick Brandwagt, General Manager van SRAM Europe. “Door de STEP oplossing van Stibo Systems in te zetten, creëren we voor alle merken en producten een geïntegreerd proces voor het tijdig en nauwkeurig managen van productinformatie. Hierdoor kunnen onze klanten eenvoudig op onze website navigeren. Door de STEP vertaalmanagement tools wordt het aanbieden van onze product informatie in verschillende talen een stuk eenvoudiger.”
“SRAM heeft ons geselecteerd om de eCommerce efficiency en beleving te verbeteren, zodat het bedrijf haar fenomenale groei kan continueren”, zegt Tim Bon, Sales Director Stibo Systems Nederland. Wij kijken uit naar de eerste zichtbare resultaten. Onze oplossingen zijn expliciet ontworpen op schaalbaarheid, kostenverlaging en customer experience. SRAM kan straks dan ook snel en eenvoudig meerdere merken, talen en functies toevoegen en biedt met STEP een best in class gebruikersinterface.”
(PW)
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
14 juni 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze ...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
Deel dit bericht