Stibo Systems, leverancier van multidomein Master Data Management (MDM)-oplossingen, kondigt aan dat het Amerikaanse SRAM Corporation, fabrikant van high-end fietsonderdelen, Stibo Systems gekozen heeft om een efficiëntere eCommerce organisatie en optimale customer experience voor distributeurs en eindgebruikers te creëren. Het Europees hoofdkantoor van SRAM staat in Nederland. Stibo Systems helpt SRAM om haar productaanbod consistent en krachtig weer te geven en marketing & media materialen centraal op te slaan.
Het in 1987 opgerichte SRAM ontwerpt, fabriceert en verkoopt wereldwijd fietsonderdelen voor de ultieme fietservaring voor fietsliefhebbers. SRAM zal op basis van Stibo Systems de productinformatie en gebruiksvriendelijkheid voor afnemers verbeteren. De verbeterde data vormt de basis voor een nieuwe leverancierswebsite ter versterking van de supply chain. Marketing en publishing inspanningen worden met Stibo Systems eenvoudiger.
“Product informatie is essentieel voor onze business en heeft een directe impact op de reputatie van ons merk,” zei Patrick Brandwagt, General Manager van SRAM Europe. “Door de STEP oplossing van Stibo Systems in te zetten, creëren we voor alle merken en producten een geïntegreerd proces voor het tijdig en nauwkeurig managen van productinformatie. Hierdoor kunnen onze klanten eenvoudig op onze website navigeren. Door de STEP vertaalmanagement tools wordt het aanbieden van onze product informatie in verschillende talen een stuk eenvoudiger.”
“SRAM heeft ons geselecteerd om de eCommerce efficiency en beleving te verbeteren, zodat het bedrijf haar fenomenale groei kan continueren”, zegt Tim Bon, Sales Director Stibo Systems Nederland. Wij kijken uit naar de eerste zichtbare resultaten. Onze oplossingen zijn expliciet ontworpen op schaalbaarheid, kostenverlaging en customer experience. SRAM kan straks dan ook snel en eenvoudig meerdere merken, talen en functies toevoegen en biedt met STEP een best in class gebruikersinterface.”
(PW)
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht