Data science, machine learning en het doorbreken van datasilo's in de organisatie stellen retailers in staat een 360-graden klantbeeld te realiseren. Het centraal stellen van de klant wordt al jaren gezien als speerpunt binnen de retail, maar met nie...
Informatica heeft de lancering aangekondigd van haar Adobe Cloud Platform-connector met native Experience Data Model (XDM) ondersteuning. De connector biedt een directe integratie van het Adobe Cloud Platform met andere krachtige applicaties om de to...
SAP SE is benoemd tot belangrijke speler in het rapport 'Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds 2017' van IDC MarketScape.Volgens IDC MarketScape biedt SAP Hybris Marketing Cloud unieke oplossingen voor klanten om Artificial...
Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Wat komt er kijken bij het ontwerpen en opzetten van een moderne data-architectuur? Praktisch en interactief op 10 en 11 oktober 2023.
Ondernemer Jaap Wolff maakt de overname van databedrijf DR3Data bekend. DR3Data blijft onder deze naam opereren vanuit de vestiging in Roosendaal. Financiële details over de overname worden niet verstrekt.Volgens Jaap Wolff is DR3Data een autoriteit...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Growth Tribe lanceert een AI voor Marketing & Growth opleiding waarin iedereen zonder technische achtergrond leert hoe AI en Machine Learning (ML) in de praktijk worden toegepast. Hiermee zijn voor elk bedrijf kunstmatige intelligentie (Artificia...
Vanaf vandaag is Nederland een nieuwe tech startup rijker. Het in Arnhem gevestigde IKUU opent vandaag officieel zijn deuren met een platform waarin marketing en business intelligence samenkomen. Deze marketing intelligence-oplossing voorziet marketi...
Pegasystems en Accenture introduceren gezamenlijk Intelligent Customer Decisioning as a Service om marketingstrategieën van telco’s te optimaliseren. Met deze cloudgebaseerde oplossing beschikken telecomaanbieders over een volledig operati...
Softwareleverancier Adobe kondigt aan data science en algoritme-optimalisatiemogelijkheden in Adobe Target, de personalisatietool van Adobe Marketing Cloud, open te stellen. Hiermee kunnen merken hun eigen datamodellen en algoritmes toevoegen aan Ado...
SAP Hybris heeft in samenwerking met het CMO Council wereldwijd onderzoek gedaan onder senior marketeers. Zij gaven antwoord op de vraag: wat is de grootste uitdaging om de customer experience te optimaliseren? De twee grootste uitdagingen zijn volge...