Data management platform (DMP) aanbieder Relay42 is door ABN AMRO geselecteerd voor de implementatie van haar DMP-oplossingen in de IT-infrastructuur van de bank. Dit maakt het voor de bank mogelijk marketing om te zetten in een menselijke dialoog. M...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Funs Jansen is werkzaam als Senior Manager Marketing Analytics bij HAVI, een logistieke dienstverlener die onder andere grote franchise-organisaties zoals McDonald's van voorraad voorziet. Om grip en inzicht te houden op het Supply Chain Management w...
Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Wat komt er kijken bij het ontwerpen en opzetten van een moderne data-architectuur? Praktisch en interactief op 11 en 12 oktober 2022.
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
Effectieve marketing wordt gedreven door data. Dat laat de nieuwste editie van de jaarlijkse Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising zien. Data heeft zich ontwikkeld tot de spil van marketing, advertising en productontwikkeling en help...
U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.Een platform waarmee u omni-c...
Als marketeer kun je er eigenlijk niet meer omheen. Om de concurrentie bij te blijven, leads te genereren en klanten te behouden zul je gebruik van data moeten maken. Maar hoe makkelijk het is om te zeggen dat je als marketeer iets met je data moet d...
De nieuwe Europese privacyregelgeving en de veranderingen in het marketingvak – zowel op creatief als technologisch gebied – zijn de belangrijkste aandachtspunten voor brancheorganisatie voor marketing en data DDMA in 2017. De hoofddoelst...
Nederlandse organisaties die investeren in data-driven marketing zijn positief gestemd over de opbrengst hiervan. Klanttevredenheid wordt als belangrijkste winst genoemd, gevolgd door omzetgroei. Toch wordt anno 2016 nog steeds minder dan de helft va...