Pegasystems en Accenture introduceren gezamenlijk Intelligent Customer Decisioning as a Service om marketingstrategieën van telco’s te optimaliseren. Met deze cloudgebaseerde oplossing beschikken telecomaanbieders over een volledig operationeel business team van Accenture waarmee ze effectieve realtime marketingcampagnes kunnen uitvoeren op basis van Pega's AI-gestuurde marketing decisioning oplossingen.
Telecomaanbieders strijden om iedere klant, maar beschikken vaak niet over geavanceerde een-op-een marketingmogelijkheden waarmee ze nieuwe klanten kunnen aantrekken maar ook het verloop kunnen verkleinen. Met Intelligente Customer Decisioning as a Service kunnen telecomaanbieders de klantretentie, acquisitiesnelheid en verkoopresultaten verbeteren dankzij Pega Marketing for Communications en Pega Customer Decision Hub, in combinatie met Accenture´s ervaring op het gebied van advies, managed services en kennis van technologie, digitalisering en marketing. Door gebruik te maken van Pega’s technologie voor een optimale klantbetrokkenheid, kunnen Accenture teams klanten voorzien van AI-gestuurde marketingstrategieën die de prestatiedoelstellingen realiseren zonder de dagelijks werkzaamheden te verstoren en zonder aanvullende hulpmiddelen.
Dankzij de Accenture en Pega alliantie kunnen gebruikers hun klanten beter bedienen door de meerwaarde van iedere afzonderlijke klantinteractie te verbeteren. Als Strategisch Advies Partner van Pega beschikt Accenture over meer dan 4.600 Pega specialisten, meer dan 2.000 Pega certificaten en 15 Pega technologische distributiecentra. Onlangs werd Accenture voor het vijfde achtereenvolgende jaar onderscheiden als Pega Partner of the Year. Deze nieuwe oplossing van Pega en Accenture zorgt ervoor dat iedere willekeurige telecomaanbieder zijn klanten relevanter en zinvoller kan benaderen, zonder extra inspanningen, tijd of hulp van derden. De huidige oplossing zal later dit jaar voor andere verticale markten beschikbaar komen.
Meer informatie: Pega
2 maart 2021 (online seminar op 1 ochtend) Cloud Native technologieën als FaaS (Function-As-A-Service), Cloud Native messaging en Serverless API Management zijn belangrijke bouwstenen voor een nieuwe generatie van integratie-architecturen. ...
8 - 12 maart 2021 [5 halve dagen online]Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelij...
23 en 24 maart 2021 Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij sneller nieuwe ge...
14 en 15 april 2021 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
20 april 2021 (online seminar op 1 ochtend)Praktische workshop met Rogier Werschkull over cloud datawarehousing.Wat zijn de voor- en nadelen van Cloud Datawarehousing en hoe pak je dat aan? Tijdens deze online sessie van een halve dag door expert Ro...
22 april 2021 (online seminar op 1 ochtend) Iedere organisatie heeft te maken met het integreren van systemen en applicaties. Maar hoe worden integratieprocessen en informatiestromen nu werkelijk geautomatiseerd? En hoe pakt u dit op een efficië...
18 mei 2021 Praktische workshop Datavisualisatie en Data-driven Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling, data science en de data artist? Lex Pierik behandelt de stromi...
19 en 20 mei 2021 Correcte informatie die in de juiste vorm en op het gewenste moment beschikbaar is lijkt een vanzelfsprekendheid. Dit doel kan alleen worden bereikt met een consequent beleid, dat doordacht alle fases van de levenscyclus van informa...
Deel dit bericht