Pegasystems en Accenture introduceren gezamenlijk Intelligent Customer Decisioning as a Service om marketingstrategieën van telco’s te optimaliseren. Met deze cloudgebaseerde oplossing beschikken telecomaanbieders over een volledig operationeel business team van Accenture waarmee ze effectieve realtime marketingcampagnes kunnen uitvoeren op basis van Pega's AI-gestuurde marketing decisioning oplossingen.
Telecomaanbieders strijden om iedere klant, maar beschikken vaak niet over geavanceerde een-op-een marketingmogelijkheden waarmee ze nieuwe klanten kunnen aantrekken maar ook het verloop kunnen verkleinen. Met Intelligente Customer Decisioning as a Service kunnen telecomaanbieders de klantretentie, acquisitiesnelheid en verkoopresultaten verbeteren dankzij Pega Marketing for Communications en Pega Customer Decision Hub, in combinatie met Accenture´s ervaring op het gebied van advies, managed services en kennis van technologie, digitalisering en marketing. Door gebruik te maken van Pega’s technologie voor een optimale klantbetrokkenheid, kunnen Accenture teams klanten voorzien van AI-gestuurde marketingstrategieën die de prestatiedoelstellingen realiseren zonder de dagelijks werkzaamheden te verstoren en zonder aanvullende hulpmiddelen.
Dankzij de Accenture en Pega alliantie kunnen gebruikers hun klanten beter bedienen door de meerwaarde van iedere afzonderlijke klantinteractie te verbeteren. Als Strategisch Advies Partner van Pega beschikt Accenture over meer dan 4.600 Pega specialisten, meer dan 2.000 Pega certificaten en 15 Pega technologische distributiecentra. Onlangs werd Accenture voor het vijfde achtereenvolgende jaar onderscheiden als Pega Partner of the Year. Deze nieuwe oplossing van Pega en Accenture zorgt ervoor dat iedere willekeurige telecomaanbieder zijn klanten relevanter en zinvoller kan benaderen, zonder extra inspanningen, tijd of hulp van derden. De huidige oplossing zal later dit jaar voor andere verticale markten beschikbaar komen.
Meer informatie: Pega
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
17 oktober 2024 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen i...
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
21 november 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een h...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
28 november 2024Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over business analyse, modelleren en simuleren met de nieuwste release van Sparx Systems' Enterprise Architect, versie 16.Intensieve cursus waarin de belangrijkste basisfunctionaliteiten v...
Deel dit bericht