The Data Agency kondigt de overname aan van Whooz, gespecialiseerd in klantinzicht. Whooz wordt daarmee toegevoegd aan The Data Agency groep. Deze strategische overname versterkt de positie van The Data Agency in de markt klantinzicht. De organisatie...
MicroStrategy kondigt aan dat het is erkend als leider in het rapport Modern Marketing Data Stack 2023: How Data-Forward Marketers Are Redefining Strategies to Unify, Analyze, and Activate Data to Boost Revenue, uitgevoerd en gelanceerd door Snowflak...
SAS heeft de samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren. Albert Heijn werkt al met het platform van SAS en gaat gebruik maken van aanvullende mogelijkheden binnen het SAS Customer In...
Dit seminar met Mike Ferguson gaat dieper in op de ontwikkeling van dataproducten en ook hoe je een datamarktplaats kunt gebruiken om het delen van dataproducten in de hele organisatie te regelen en te delen om de time-to-value te verkorten. Praktisch seminar van een halve dag op 28 maart in Utrecht - schrijf snel in!
Dataiku benoemt Elissa Fink en Peter Campbell tot leden van de raad van bestuur. Dit nieuws volgt op de recente Serie E investeringsronde van 400 miljoen dollar en een waardering van 4,6 miljard dollar. Zowel Fink als Campbell hebben een indrukwekken...
Frank de Beun is CEO van The Data Agency. In juli 2020 heeft The Data Agency zich als nieuwe groep geformeerd, waarvan EDM, GeoMarktprofiel, Human Inference en LynqID onderdeel uitmaken. Eind 2020 heeft The Data Agency de overname aangekondigd van In...
DDMA, de branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service, is 2021 voortvarend begonnen. In het eerste kwartaal van dit jaar mocht de branchevereniging 14 nieuwe leden verwelkomen. Onder meer T-Mobile, Yarden en Randstad sloten zich aa...
Progress, leverancier van software en technologie voor applicatieontwikkeling en digitale ervaringen, heeft de uitkomsten bekendgemaakt van een onlangs door het bedrijf gehouden enquête naar digitale ervaringen, getiteld “Digital Experien...
Een Digital Experience Platform (DXP) is een geïntegreerde reeks technologieën die zijn ontwikkeld voor marketeers om boeiende omnichannel-ervaringen te bieden. Neem deel aan dit 30 minuten durende webinar, waar we u laten kennismaken met de basisp...
Uit een recordaantal inzendingen heeft de jury ANWB, DPG Media en Jumbo genomineerd voor de DDMA Customer Data Award 2020. De drie genomineerden presenteren hun case tijdens de DDMA Customer Data Award Night op 19 maart op het Westergasterrein, waar ...
Stibo Systems heeft de resultaten vrijgegeven van haar 2020 State of Retailer & Consumer Data survey. Een van de hoofdbevindingen is dat consumenten gepersonaliseerde ervaringen willen in de winkel en online, en bereid zijn daarvoor data af te geven ...