SAS heeft de samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren. Albert Heijn werkt al met het platform van SAS en gaat gebruik maken van aanvullende mogelijkheden binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform. Hierdoor kan Albert Heijn nieuwe functionaliteiten gebruiken om processen beter te stroomlijnen en verschillende communicatiekanalen centraal beheren.
SAS
De omnichannel-strategie van de supermarkt speelt een belangrijke rol in de ambitie er altijd en overal te zijn voor klanten. Met behulp van SAS Customer Intelligence 360 kan Albert Heijn alle communicatiekanalen, zoals de app en de nieuwsbrief, op elkaar afstemmen, zodat er beter, sneller en efficiënter op de behoefte van klanten ingespeeld kan worden. Hierdoor kan een consistente boodschap gecommuniceerd worden via alle kanalen. Bovendien hoeft Albert Heijn niet meer voor elke kanaal in een ander systeem te werken, maar worden de campagnes beheerd vanuit één enkel platform.
Volgens Gerhard van der Bijl, Senior Vice President Technology bij Albert Heijn, heeft Albert Heijn met SAS een bewezen partner in huis. “De keuze voor het platform van SAS zal ervoor zorgen dat we nog relevanter zijn voor onze klanten, ongeacht het communicatiekanaal en de manier waarop ze met Albert Heijn in aanraking komen. SAS helpt ons niet alleen met het realiseren van onze omnichannel-strategie, maar zorgt er ook voor dat we onze campagnes vanuit een geïntegreerd platform kunnen beheren. Wij zien hier dan ook mooie kansen om verder te groeien samen met SAS.”
Bert Boers, Senior Vice President South West East Europe bij SAS, voegt daaraan toe: “Met de uitbreiding van ons strategisch partnership met Albert Heijn helpen we Nederlands grootste supermarktketen om de beste winkelervaring voor hun klanten te creëren door middel van een naadloos omnichannel platform”.
27 t/m 29 oktober 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pra...
29 en 30 oktober 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodel...
3 t/m 5 november 2025Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ri...
11 en 12 november 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
25 en 26 november 2025 Worstelt u met de implementatie van data governance of de afstemming tussen teams? Deze baanbrekende workshop introduceert de Data Governance Sprint - een efficiënte, gestructureerde aanpak om uw initiatieven op het...
26 november 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met ...
9 december (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
Deel dit bericht