MicroStrategy kondigt aan dat het is erkend als leider in het rapport Modern Marketing Data Stack 2023: How Data-Forward Marketers Are Redefining Strategies to Unify, Analyze, and Activate Data to Boost Revenue, uitgevoerd en gelanceerd door Snowflake.
Het rapport van Snowflake identificeert de beste oplossingen die worden gebruikt door klanten van Snowflake om te laten zien hoe marketeers de Snowflake Data Cloud met bijbehorende partneroplossingen kunnen gebruiken om waardevolle prospects het beste te identificeren, bedienen en converteren in loyale klanten. Door gebruikspatronen te analyseren van een groep van ongeveer 8.100 klanten per april 2023, heeft Snowflake tien technologiecategorieën geïdentificeerd die organisaties overwegen bij het bouwen van hun marketingdatastacks.
Het uitgebreide onderzoek weerspiegelt hoe klanten oplossingen kiezen uit een snel veranderend ecosysteem en benadrukt de convergentie van adtech en martech, het toegenomen belang van privacyverbeterende technologieën en de grotere focus van marketeers op meting om de ROI van campagnes te maximaliseren. De categorieën omvatten:
Analytics & Data Capture; Enrichment; Identity & Activation; Measurement & Attribution; Integration & Modeling; Business Intelligence; AI & Machine Learning; Privacy Enhancing Technologies.
Het rapport richt zich op bedrijven die actief lid zijn van het Snowflake Partner Network (of bedrijven met een vergelijkbare overeenkomst met Snowflake), evenals Snowflake Marketplace providers, en verkent elk van deze categorieën waaruit de Modern Marketing Data Stack bestaat. Het rapport beschrijft ook hoe klanten van Snowflake een aantal van deze partnertechnologieën gebruiken om datagedreven marketing en beslissingen mogelijk te maken.
14 en 15 mei 2025 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord op...
19 t/m 21 mei 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en praktij...
20 en 21 mei 2025 Deze 2-daagse cursus is ontworpen om dataprofessionals te voorzien van de kennis en praktische vaardigheden die nodig zijn om Knowledge Graphs en Large Language Models (LLM's) te integreren in hun workflows voor datamodelleri...
22 mei 2025 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met innovatie...
17 t/m 19 november 2025 De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot...
Alleen als In-house beschikbaar Het Logical Data Warehouse, een door Gartner geïntroduceerde architectuur, is gebaseerd op een ontkoppeling van rapportage en analyse enerzijds en gegevensbronnen anderzijds. Een flexibelere architectuur waarbij snell...
Deel dit bericht