MicroStrategy kondigt aan dat het is erkend als leider in het rapport Modern Marketing Data Stack 2023: How Data-Forward Marketers Are Redefining Strategies to Unify, Analyze, and Activate Data to Boost Revenue, uitgevoerd en gelanceerd door Snowflake.
Het rapport van Snowflake identificeert de beste oplossingen die worden gebruikt door klanten van Snowflake om te laten zien hoe marketeers de Snowflake Data Cloud met bijbehorende partneroplossingen kunnen gebruiken om waardevolle prospects het beste te identificeren, bedienen en converteren in loyale klanten. Door gebruikspatronen te analyseren van een groep van ongeveer 8.100 klanten per april 2023, heeft Snowflake tien technologiecategorieën geïdentificeerd die organisaties overwegen bij het bouwen van hun marketingdatastacks.
Het uitgebreide onderzoek weerspiegelt hoe klanten oplossingen kiezen uit een snel veranderend ecosysteem en benadrukt de convergentie van adtech en martech, het toegenomen belang van privacyverbeterende technologieën en de grotere focus van marketeers op meting om de ROI van campagnes te maximaliseren. De categorieën omvatten:
Analytics & Data Capture; Enrichment; Identity & Activation; Measurement & Attribution; Integration & Modeling; Business Intelligence; AI & Machine Learning; Privacy Enhancing Technologies.
Het rapport richt zich op bedrijven die actief lid zijn van het Snowflake Partner Network (of bedrijven met een vergelijkbare overeenkomst met Snowflake), evenals Snowflake Marketplace providers, en verkent elk van deze categorieën waaruit de Modern Marketing Data Stack bestaat. Het rapport beschrijft ook hoe klanten van Snowflake een aantal van deze partnertechnologieën gebruiken om datagedreven marketing en beslissingen mogelijk te maken.
7 november (online seminar op 1 middag)Praktische tutorial met Alec Sharp Alec Sharp illustreert de vele manieren waarop conceptmodellen (conceptuele datamodellen) procesverandering en business analyse ondersteunen. En hij behandelt wat elke data-pr...
11 t/m 13 november 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en pr...
18 t/m 20 november 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare ...
26 en 27 november 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoo...
De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Management Professional (CDMP) certificatie biedt een traject voor het inleidende niveau (Associate) tot en met hogere niveaus van...
3 april 2025 (halve dag)Praktische workshop met Alec Sharp [Halve dag] Deze workshop door Alec Sharp introduceert conceptmodellering vanuit een non-technisch perspectief. Alec geeft tips en richtlijnen voor de analist, en verkent datamodellering op c...
10, 11 en 14 april 2025Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikba...
15 april 2025 Praktische workshop Datavisualisatie - Dashboards en Data Storytelling. Hoe gaat u van data naar inzicht? En hoe gaat u om met grote hoeveelheden data, de noodzaak van storytelling en data science? Lex Pierik behandelt de stromingen in ...
Deel dit bericht