The Human Engagement Experience 2017
(09-03-2017)

Deel dit bericht

Engagement, een begrip dat steeds vaker voorkomt. “Engagen” met klanten, maar ook met  medewerkers, burgers, patiënten en stakeholders. Er is een sterk groeiende behoefte om deze doelgroepen op een unieke, persoonlijke, transparante en relevante wijze te benaderen en te verbinden. Dit is de basis van Human Engagement.

Steeds menselijker en bovenal persoonlijker!
Op één dag kan een persoon een klant, burger, werknemer, partner of patiënt zijn en al deze verschijningsvormen vragen om een specifieke benaderingswijze. Een patiënt moet anders benaderd worden dan de klant van een bank of supermarkt en men verwacht dat die benadering steeds menselijker en bovenal persoonlijker wordt. Zowel on- als offline. De combinatie van persoonlijke benadering met hedendaagse technologie vormt het ultieme Human Engagement platform.

09 maart 2017
09:00 - 17:00

Worldhotel Wings
Rotterdam

Inschrijven

Company:

Vanad Group

Partners