MarketResponse International Group in Leusden neemt een belang van vijftig procent in leadgeneratiespecialist RealTime Lead Group in Amsterdam. Met deze deelname kan onderzoeksbureau SAMR, onderdeel van MarketResponse, de dienstverlening in het B2B-s...
Syncsort heeft de overname van de software- en data-activiteiten van Pitney Bowes bekrachtigd, waardoor een softwarebedrijf voor databeheer is ontstaan met meer dan 11.000 zakelijke klanten, een omzet van 600 miljoen dollar en 2.000 werknemers wereld...
Vanaf nu is het mogelijk om een case in te zenden voor de DDMA Customer Data Award 2020. Organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen en van data iets moois wet...
Architectuur, Ontwerp en Technologie. Sneller nieuwe gegevensbronnen koppelen en Self-service BI ondersteunen. Adopteren van Operational BI, NoSQL en Big Data. Hoe werken datavirtualisatieproducten? Concrete aanpak, richtlijnen en tips voor migratie. Praktisch seminar op 23 en 24 maart 2021. [Face-to-Face in Utrecht + Live stream]
Wereldwijd onderzoek door Futurum Research in opdracht van SAS laat zien dat in 2030 67 procent van alle interacties tussen klanten en bedrijven door slimme machines wordt afgehandeld. Uit het onderzoek blijkt dat technologie de grootste drijvende kr...
The amount of pollution and waste generated by the production of consumer goods and fast fashion has drawn scrutiny from governments, non-governmental organizations and consumers alike in recent years. As environmental concerns increase globally, the...
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzich...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...
Salesforce heeft aangekondigd dat het bedrijf de acquisitie van Tableau Software heeft voltooid. Met Tableau positioneert Salesforce zich om een grotere rol te spelen bij het stimuleren van digitale transformatie.Met Customer 360 biedt Salesforce org...
SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken...