Het in Amsterdam gevestigde data scientists team Coders Co. heeft de programmeertaal Rax aangekondigd, waarmee informatie te halen is uit (on)gestructureerde gedragsdata (big data). Deze taal is ideaal om snel hypotheses te toetsen en de juiste inzic...
Website visitors are no longer inspired by off-the-shelf content. Without personalised customer experiences, you can easily find yourself at a competitive disadvantage as customers and prospects pass you by. To create compelling experiences that keep...
Effectieve marketing wordt gedreven door data. Dat laat de nieuwste editie van de jaarlijkse Global Review of Data-Driven Marketing and Advertising zien. Data heeft zich ontwikkeld tot de spil van marketing, advertising en productontwikkeling en help...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 7 t/m 9 april 2025 in Utrecht.
U kunt uw website bezoekers niet langer enkel boeien met standaard inhoud. Een op de bezoeker toegesneden en zelfs gepersonaliseerde communicatie is de nieuwe standaard. Om dit toe te passen heeft u de juiste tools nodig.Een platform waarmee u omni-c...
Kom op 11 april en hoor van krachtige merken uit Nederland en België hoe zij ‘customer engagement’ en ‘operationele efficiency’ in hun organisatie verbeteren door inzet van disruptieve technologie.Kom ook en:- laat je ins...
Journey Science, being derived from connected data from different customer activities, has become pivotal for the telecommunications industry, providing the means to drastically improve the customer experience and retention. It has the ability to lin...
De relatie die merken hebben met hun klanten staat aan het begin van een technologische revolutie, waardoor het aantal face-to-face-interacties aanzienlijk afneemt. Dat blijkt uit onderzoek van Oracle.Voor het onderzoek ‘Can virtual experiences rep...
Nederlandse organisaties die investeren in data-driven marketing zijn positief gestemd over de opbrengst hiervan. Klanttevredenheid wordt als belangrijkste winst genoemd, gevolgd door omzetgroei. Toch wordt anno 2016 nog steeds minder dan de helft va...
BloomReach, Inc. maakt een strategische overname bekend van het web contentmanagementbedrijf Hippo B.V. Het digitale experience- en performanceplatform is een content management systeem dat bedrijven helpt om - zowel bekende als anonieme - bezoekers ...
The quality of data – incomplete, out of date, poorly formatted, or duplicate customer records – often proves to be a key culprit in the poor results delivered by many CRM projects.In this webinar, data quality experts Philip Russom of TD...