Pegasystems heeft aangekondigd dat de Nederlandse verzekeraar VIVAT Pega's customer engagement software gaat inzetten om het bedrijf te helpen bij de omslag naar een innovatieve en meer klantgerichte bedrijfsvoering. Pegasystems is softwareleverancie...
Whereas companies think about processes from their frame of reference, "cutting" processes up according to department, business objective or other internal aspect, customers obviously do not act according to the same taxonomy and - from the perspecti...
Het in Amsterdam gevestigde data scientists team Coders Co. heeft de programmeertaal Rax aangekondigd, waarmee informatie te halen is uit (on)gestructureerde gedragsdata (big data). Deze taal is ideaal om snel hypotheses te toetsen en de juiste inzic...
Datamodelleren in de praktijk vanuit een non-technisch perspectief. Contextuele, conceptuele en gedetailleerde modelleertechnieken waarbij maximale betrokkenheid van de gebruiker centraal staat. Alec Sharp staat garant voor een interactieve cursus datamodelleren op 7 t/m 9 april 2025 in Utrecht.
Website visitors are no longer inspired by off-the-shelf content. Without personalised customer experiences, you can easily find yourself at a competitive disadvantage as customers and prospects pass you by. To create compelling experiences that keep...
Het event Data Driven Commerce richt zich op de toekomst van data gedreven omnichannel commerce processen. Hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden? Tijdens Data Driven Commerce wisselen...
Kom op 11 april en hoor van krachtige merken uit Nederland en België hoe zij ‘customer engagement’ en ‘operationele efficiency’ in hun organisatie verbeteren door inzet van disruptieve technologie.Kom ook en:- laat je ins...
Ruim de helft van de Nederlandse bedrijfsvestigingen (55 procent) maakt gebruik van applicatiesoftware uit de cloud. Daarmee groeide het gebruik van cloudapplicaties in de afgelopen twee jaar met 15 procentpunt. Dit blijkt uit analyse van Computer Pr...
Nederlandse organisaties die investeren in data-driven marketing zijn positief gestemd over de opbrengst hiervan. Klanttevredenheid wordt als belangrijkste winst genoemd, gevolgd door omzetgroei. Toch wordt anno 2016 nog steeds minder dan de helft va...
BloomReach, Inc. maakt een strategische overname bekend van het web contentmanagementbedrijf Hippo B.V. Het digitale experience- en performanceplatform is een content management systeem dat bedrijven helpt om - zowel bekende als anonieme - bezoekers ...
The quality of data – incomplete, out of date, poorly formatted, or duplicate customer records – often proves to be a key culprit in the poor results delivered by many CRM projects.In this webinar, data quality experts Philip Russom of TD...