Google introduceert ‘Google Mijn Bedrijf’. Deze dienst biedt ondernemers de mogelijkheid om op verschillende manieren kosteloos klanten te identificeren en met hen in contact te komen.
Met de nieuwe dienst wil Google het proces om trouwe klanten te vinden, vereenvoudigen. Via ‘Google Mijn Bedrijf’ biedt Google ondernemers uitgebreide mogelijkheden het bedrijf te laten opvallen op één centrale plek.
Met ‘Google Mijn Bedrijf’ kunnen bedrijfseigenaren:
Bedrijfsgegevens vanuit één plaats bijwerken op Google Zoeken, Maps en Google+ zodat klanten eenvoudig met het bedrijf in contact kunnen komen;
Foto's van het bedrijf en een virtuele rondleiding door het bedrijfspand toevoegen zodat klanten kunnen zien waarmee een onderneming zich onderscheidt;
Rechtstreeks contact met fans en klanten maken door nieuwsberichten, evenementen en andere belangrijke updates te delen vanaf de Google+ bedrijfspagina;
Beoordelingen en reviews overal op het web nauwgezet bijhouden en direct reageren op Google-beoordelingen;
Begrijpen hoe mogelijke klanten het bedrijf zoeken en contact maken via persoonlijke statistieken en integratie met AdWords Express;
Overal bedrijfsgegevens beheren:met de Android-app en de iOS-app van ‘Google Mijn Bedrijf’ (binnenkort beschikbaar).
Niet alleen nieuwe bedrijven kunnen aan de slag met ‘Google Mijn Bedrijf’, ook bestaande gebruikers van Google Places en het Google+ Dashboard krijgen een update zodat ze de nieuwe mogelijkheden kunnen benutten. Ongeacht op welke markt het bedrijf zich richt, vanschitterende handgemaakte hoeden en verse viskoekjes tot het beste lokale bier, via Google zijn alle mogelijke klanten te ontdekken.
Meer informatie is te vinden op google.nl/mijnbedrijf.
Door: Witold Kepinski
24 en 25 april 2024 Organisaties hebben behoefte aan data science, selfservice BI, embedded BI, edge analytics en klantgedreven BI. Vaak is het dan ook tijd voor een nieuwe, toekomstbestendige data-architectuur. Dit tweedaagse seminar geeft antwoord ...
16 mei 2024 Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner Data-gedreven worden lukt niet door alleen nieuwe technologie en tools aan te schaffen. Het vereist een transformatie van bestaande business modellen, met cultuurverandering, een heront...
23 mei 2024 (halve dag online) Praktische en interactieve workshop met Nigel Turner In ons digitale tijdperk willen veel organisaties datagedreven worden en investeren zij fors in nieuwe technologieën om dit mogelijk te maken. Maar deze i...
29 - 31 mei 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over herkennen, beschrijven en ontwerpen van business processen. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare rich...
3 t/m 5 juni 2024Praktische workshop met internationaal gerenommeerde spreker Alec Sharp over het modelleren met Entity-Relationship vanuit business perspectief. De workshop wordt ondersteund met praktijkvoorbeelden en duidelijke, herbruikbare richtl...
10 t/m 12 juni 2024 Praktische workshop Data Management Fundamentals door Chris Bradley - CDMP-examinatie optioneel De DAMA DMBoK2 beschrijft 11 disciplines van Data Management, waarbij Data Governance centraal staat. De Certified Data Managem...
17 t/m 19 juni 2024Praktische driedaagse workshop met internationaal gerenommeerde trainer Lawrence Corr over het modelleren Datawarehouse / BI systemen op basis van dimensioneel modelleren. De workshop wordt ondersteund met vele oefeningen en prakti...
15 oktober 2024 Workshop met BPM-specialist Christian Gijsels over AI-Gedreven Business Analyse met ChatGPT. Kunstmatige Intelligentie, ongetwijfeld een van de meest baanbrekende technologieën tot nu toe, opent nieuwe deuren voor analisten met i...
Deel dit bericht