22-02-2013

QlikTech stelt CMO en Senior Vice President Global Services aan

Deel dit bericht


QlikTech breidt haar team uit met Mark From-Poulsen (foto) als Senior Vice President Global Services en Terrie O’Hanlon in de functie van Chief Marketing Officer (CMO). QlikTech versterkt het corporate team hiermee met kennis en ervaring op het gebied van wereldwijde consulting en support, marketing en brand strategy.

Mark From-Poulsen was voor zijn overstap naar QlikTech onder andere werkzaam als Executive Vice President Field Services bij SAP en Vice President Worldwide Consulting bij HP. In zijn nieuwe rol heeft hij zich als doel gesteld om met behulp van services op het gebied van educatie, consulting en support klanten de hoogst mogelijke waarde uit hun investering te laten halen. Hij rapporteert hierover rechtstreeks aan QlikTech COO Les Bonney.

Terrie O’Hanlon is als CMO verantwoordelijk voor de wereldwijde marketing en brand strategy van QlikTech. Haar missie is om de organisatie als marktleider nog sterker te positioneren. Ze rapporteert aan QlikTech CEO Lars Bjork. Terrie was hiervoor onder andere werkzaam als CMO bij Manhattan Associates en als Executive Vice President bij CheckFree. 

   

Tags:

ICT-branche

Partners