Vanaf nu is het mogelijk om een case in te zenden voor de DDMA Customer Data Award 2020. Organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen en van data iets moois wet...
Wereldwijd onderzoek door Futurum Research in opdracht van SAS laat zien dat in 2030 67 procent van alle interacties tussen klanten en bedrijven door slimme machines wordt afgehandeld. Uit het onderzoek blijkt dat technologie de grootste drijvende kr...
The amount of pollution and waste generated by the production of consumer goods and fast fashion has drawn scrutiny from governments, non-governmental organizations and consumers alike in recent years. As environmental concerns increase globally, the...
Deze workshop met Winfried Etzel behandelt de centrale pijler van Data Mesh: Federated Data Governance. Hoe zorg je voor een goede balans tussen autonomie en centrale regie? Praktische workshop van een halve dag op 3 april in Utrecht - schrijf snel in!
Uit recent onderzoek van het Capgemini Research Institute blijkt dat consumenten steeds meer de voorkeur geven aan interactie met bots, met name als het gaat om producten onderzoeken, nieuwe diensten leren kennen en vragen stellen aan de servicedesk ...
Genesys, aanbieder in omnichannel experiences, organiseert op 10-12 september in Amsterdam de G-Summit Europe. De Beurs van Berlage is de plek waar het ecosysteem van klanten, partners en technologische oplossingen samenkomt voor het delen van inzich...
Dive into the future of customer experience at G-Summit Europe.Learn about emerging technologies, talk with peers and explore the future of customer experience. In the process, you’ll learn how to make every moment count for your customers, for...
Salesforce heeft aangekondigd dat het bedrijf de acquisitie van Tableau Software heeft voltooid. Met Tableau positioneert Salesforce zich om een grotere rol te spelen bij het stimuleren van digitale transformatie.Met Customer 360 biedt Salesforce org...
SAP Customer Experience kondigt een uitbreiding van haar SAP C/4HANA suite aan. Met de nieuwe features kunnen organisaties nog persoonlijkere relaties met de klant opbouwen. Dit helpt om de Experience Gap, waarbij bedrijven een betere ervaring denken...
SAP introduceert tien nieuwe oplossingen die voortvloeien uit de recente overname van Qualtrics. Deze toepassingen combineren ervaringsdata (X-data) met operationele data (O-data) voor het meten en verbeteren van ervaringen van medewerkers en klanten...
Altares Dun & Bradstreet heeft het Nederlandse softwarebedrijf Olbico overgenomen. Het in 2008 opgerichte Olbico is gespecialiseerd in het maken en ontwikkelen van innovatieve software voor masterdata management (MDM) platformen, API’s en c...